Viime viikon MeNaiset. Mieleen jäi vaan pyörimään syöpään
kuollut nuori nainen perheineen ja ne valokuvat.. Viime viikko oli muutenkin paha oman perhepiirin tapahtumien ja mm. Leena Palotien kuoleman johdosta. Pelkään syöpää niin paljon.
Kommentit (31)
niin ymmärtäisit mitä ihmiset kirjoittaa.
enkä siitä ahdistunut,vaikka se kovasti kosekettikin.
Tämä sisko ei varmasti tiennyt ,että kuvat tulevat juuri me naisiin,mutta tiesi että veli ottaa niitä julkaistakseen kirjan. Tämä julkaisu oli myös siskon toive.
Onko tästä syöpään kuolleesta äidistä tehty myös kirja?
Minkä niminen? Viime viikon Me Naisia tuskin saan käsiini.
Olen itse nuori äiti ja syövän sairastanut (hoidot jatkuvat). Huoli lapsista on kova.
Kiitos jos joku voisi kertoa kirjan nimen.
Onko tästä syöpään kuolleesta äidistä tehty myös kirja? Minkä niminen? Viime viikon Me Naisia tuskin saan käsiini. Olen itse nuori äiti ja syövän sairastanut (hoidot jatkuvat). Huoli lapsista on kova. Kiitos jos joku voisi kertoa kirjan nimen.
Kirja julkaistaan vissiin loppukuusta tjsp
Syöpään kuollut nuori nainen ei ollut äiti, vaan hänen äitinsä sairasti samanaikaisesti toista syöpää ja kuoli vähän aikaisemmin kuin tyttärensä.
naistenlehdessä?
Mutta se tyyli! Ei mitään skandaalinhakua ja mässäilyä kiitos. Ja siihen tyyliin, että sivut voi hypätä yli ilman ihmeempää tunneailahdusta.
pitänyt juttua liian rankkana, vaan halusinkin tietää miltä veljestä tuo kaikki tuntui.
Jäin miettimään, kun hän sanoi, että kuolemat olivat tavallaan helpotus, kun oli lähes 20 vuotta pelännyt, että milloin he kuolevat....Ajatella miten rankkaa se on myös lapselle olla koko ajan varuillaa ja suruissaan. Lisäksi sanoi, että oli bailannut kavereiden kanssa, mutta takaraivossa oli koko ajan huoli. Ymmärrän tämän, elän itse nyt juuri niin.
"liikaa" ne suuret kuvat. Ne tekivät siitä ahdistavan.
juttu syövästä ja kuolemasta lähioimaisen silmin. En nähnyt mitään kauheaa asiassa.
olisi ketään silkkihansikkain pidellyt jos ei halua viihdelehdessä nähdä jotain tietynlaisia juttuja. Itsekin järkytyin. Ei kuolema ja sairaudet ole asioita joita en ajattelisi päivittäin. Saadakseni jotain kevyttä ja murheista poisvievää ostin lehden. Tulin entistä surullisemmaksi. Artikkeli hyppäsi naamalleni.