Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI HEMMETTI

Vierailija
15.03.2010 |

toi naapurin turkkilainen äijä on alkanu ahistelee mua. (3 lapsen äiti, nuorin lapsista 2,5kk) Olen ollut tuon turkkilaisen pariskunnan naisen kanssa silloin tällöin tekemisissä ja yhtenä päivänä tuo äijä pyysi minun numeroa (on töissä pizzeriassa ja sanonut että tuo mulle pitsaa joku päivä)joten annoin numeroni sen kummemmin ihmettelemättä. NYT se äijä sit soitti kuinka mä olen niin kaunis ja ihana ja hän ei voi lakata ajattelemasta minua... SIIS VOI LUOJA.... sanoin vielä et älä sit kerro mun muijalle et oon soittanut sulle... ARGH! pitäiskös mun kertoo tästä mun miehelle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se äijä sano mulle että älä kerro tuolle hänen naiselleen tuosta soitosta... äsken kun tulin ulkoota niin tietty sen äijän piti tulla vastaan ja sanoi taas että soitan tänään sinulle.. EN KYLLÄ MEINAA VASTATA! t. ap

Vierailija
2/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole kiinnostunut.

Miksi tässäkin piti heti ekana kertoa tyypin kansallisuus? Onko sillä oikeasti jotain merkitystä? Jos äijä olisi suomalainen, olisitko mukana jutussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei soita. ja jos/kun hän soittaa niin sano sille että toivot ettei hän soita enää. Jos ei usko niin laita miehesi sanomaan sille että on soittamatta, jos ei usko niin kerro naiselle.

Vierailija
4/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mainitsin. Mutta tosiaan ärsyttää koko tyyppi.. etenkin kun tuo hänen nainen on tosi mukava. t. ap

Vierailija
5/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tulisia mutta helliä rakastajia. He osaavat arvostaa naiskauneutta paljon paremmin kuin suomalaiset juntit.

Vierailija
6/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiskauneuden arvostamista kun ukolla on oma vaimo kotona ja yrittää iskeä naapurin varattua naista ? Paskat, tuonmaalaiset yrittää tökkii kaikkia joilla ei oo aataminomenaa...

Oot aika sinisilmänen ap, jos annat numeron kun lupaa tuoda ilmasta pizzaa. Voihan se tuoda ne ovelle jos asutte kerran naapureina.