Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen kuvioita yöllä = viestejä

Vierailija
14.03.2010 |

Asunnossani on muutama laite, joissa palaa öisin pieni värivalo. Monesti öisin herään siihen, että olen tuijottamassa valoa. Olen likinäköinen (-5) ja pistemäinen värivalo näyttää ympyrältä. Mutta kun katson ympyrää, sen sisällä on kuvioita ja tapettimaisia pintoja, eikä se ole sattumaa. Kuviot ovat valokuvamaisia kuin oikeasta maailmasta. Voisiko niissä olla viesti, joka on muodostunut verkkokalvolleni joidenkin toimesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska likinäköisyys juuri hajottaa pistemäisen valon. laseilla se olisi taas tavallinen piste.

viime yönä oli hämmästyttävä näky: luulin katselevani pyöreätä peiliä (joka oli tämä hajaantunut valoympyrä), koska luulin, että tähän peiliin heijastuu näkymä tämän "peilin" läheltä mun asunnosta. Niin todellinen oli tuo kuviointi, varjostukset ja kaikki mukana, että luulin valon olevan pieni pyöreä peili.

Aiemmin, kun näin sanan valossa, siinä oli ainakin X-kirjain, ja ehkä numeroita.

Olen hämmästynyt näistä kuvioista. Ja en tiedä, miksi herään monesti siihen, että tuijotan näitä hajaantuneita valopisteitä yöllä. Niissä on elämää!

Vierailija
2/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jotkut yrittävät viestittää. Aion selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoilta?

Ei taida sullakaan olla kaikki intiaanit kanootissa.

Vierailija
4/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on ollut myös sanoja. en ole vielä saanut täysin selvää kirjaimista.

Kuvat ovat pelottavan aitoja.

Vierailija
5/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin -5 näkö, ja tiedän, että värivalopisteet voivat näyttää ilman laseja pimeässä aika hassuilta. mutta olen lukenut joskus jonkun kirjan, jossa oli runo likinäköisestä ihmisestä, siitä kuinka hän näkee tähtitaivaan aivan erilaisena kuin muut, vähän runollisessa mielessä siis.

Vierailija
6/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumien olla, on niin kuluneita sanontoja.

Vierailija
7/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terävin kynä.

Vierailija
8/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pelkää omaa kerrostalokummitustaan (jolla on tapana kääriä matot rullalle)...

Vierailija
10/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tuli mieleen :D

Vierailija
11/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi psykoottista, mutta sekin on yksi mahdollisuus.

Vierailija
12/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lääkettä, joka 'saattaa aiheuttaa hallusinaatioita'.

Joskus kun laitan silmät kiinni näen 'elokuvia', yleensä luontoaiheisia. Elokuvat onneksi loppuu kun avaan silmät :)

Taitaa olla sinullakin samantyyppisestä asiasta kyse, vaikka et mitään lääkettä tai huumeita käyttäisikään.

Vierailija
13/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös näkö jotain -4 ja usein yöllä herään katselemaan seiniä, niissä on kuvioita ja joskus ne kaatuu päälle mutta ei siinä tietenkään mitään ole. Suljen silmäni uudelleen ja jatkan unia.

Nukun öisin noin 5-6 tuntia joten pistän ihan sen piikkiin, pitäis arvostaa enemmän yöunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi