Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka koko ajan tissuttelee alkoholia?

Vierailija
18.01.2026 |

Tuliko ikinä muutosta? Alkaa menemään hermo tuohon hommaan. Toinen ei koskaan vapaa-ajallaan ole edes ajokunnossa, vaikka ei nyt missään perskännissäkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päättänyt hitaasti tuhota itsensä.

Vierailija
2/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä tissuttelijat ottaa nokkiinsa, kun sanoo, että tuo aidosti haittaa jo elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Onneksi tajusin lähteä, enkä jäänyt uskomaan muutokseen. Sama meno jatkunut. Sittemmin perusti myös perheen ja näemmä opettanut saman tyylin myös omalle pojalleen. 
Muuten olisi ollut fiksu ja hyvässä asemassa oleva mies. Mutta koko ajan kalja/konjakki kourassa jne. Ei sitä jaksa katsoa. Muutenkin alkoholi oli parempi kaveri, kuin minä. 

Vierailija
4/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se tulee lisääntymään, kun vuosia kuluu. Otin avioeron. En ole katunut päätöstäni. Nykyään hän on sekakäyttäjä. Vahvoja kipulääkkeitä ja alkoholia menee kumpaakin. 

Vierailija
5/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro ja näkemiin.

Vierailija
6/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juo noin 20 olutta päivässä ja viikonloppuisin 40 olutta päivässä, ei haittaa minua.

Vierailija
7/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä tulisi ikinä olemaan!

Vierailija
8/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kyllä se juominen vaan ärsytti vaikka ei varsinaisesti kännissä yleensä ollutkaan. Erottiin ihan muista syistä, mutta olen onnellinen ettei enää tarvitse katsella sitä tissuttelua. Onhan tuo alkavan alkoholismin merkki jos kokoajan pitää juoda. 

Vierailija
9/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan olen ollut miehen kanssa joka ryyppää kunnolla eikä tissuttele.

Vierailija
10/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen työ rankkaa. Tai liikaa aikatauluja. Joillekin ei vastuut sovi. Kuormittuminen?

Vierailija
11/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni (tai taitaa jo olla ex) on tissuttelija. Eli tavallisesti ei suurkuluttaja (toki perskännejäkin joskus vetää.) Hän ei millään halua ymmärtää, että jos joka ikinen päivä juo 2-4 annosta (ja 2-4 krt / kk  perseet päälle), niin se on 53 v ylipainoiselle ukolle terveysriski ja myös vaikuttaa uneen, mielialaan jne. Hän vielä syö masennuslääkkeitä, koska kärsii hermoston ylikuormitustilasta johtuvasta huimauksesta.. Niiden masislääkkeiden kanssa ei alko kielletty, muttei hyvääkään tee. 
Samaan aikaan laihduttaa Ozempicilla, mutta se on vaan vienyt ruokahalua ja ruokavaliota ei ole korjannut. Menee rasvaista, suolaista ruokaa ja kaljaa lähinnä. Uniapnea. Isänsä oli sitten kunnolla alkoholisti (alkoholin liikakäyttöön todennäköisesti kuolemansakin liittyi, kuoli viisikymppisenä). En ymmärrä miten ottaa riskin samaan. Ja hei, mielestään ei mitään ongelmaa!

Vierailija
12/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas työ vaatii raskaat huvit, kevyt työ niin riittää tissuttelu?

Vierailija
13/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa aloin kiinnittää huomiota siihen, että mies joi joka ikinen päivä oluen iltaisin. Siis arkena vain yhden ( viikonloppuisin joskus enemmän), mutta pidin sitä silti huolestuttavana alkupisteenä. Otin  puheeksi, hän tietenkin loukkaantui ja puolusteli, mutta nyt vuosien jälkeen on sanonut että tein oikein. 

Minulla oli ja on edelleen selkeä näkemys siitä että juoppoa ukkoa en halua katsella ja tiedän että määrillä on tapana nousta. 

Vierailija
14/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa suhteessa. Sitten on erottu. Väitti, että univaikeuksien vuoksi on pakko kaljoitella, vaikka univaikeudet varmaan johtuu alkoholista. Uusi naisystävä hällä. Saa nähdä kauanko jaksaa tissuttelua katsella, vai onko vielä sokea rakkaudesta.

Vierailija
15/15 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään parisuhde ole jos juopon kanssa olet.Siinä on kolme.Sä oot kakkosena.

Kuningas alkoholi on ykkönen.

Eihän se nyt ole minkään arvoista elämää.

Tyhjänpäivästä jorinaa ja lässynlässyn elämää.

Alkoholismiin on hoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi