missä vaiheessa "kannattaa" ostaa imetysliivit?
Auttakaas nyt taas esikoisen odottajaa...
Mulla nyt rv29 menossa, ja rintsikat on alkanut käydä pieneks..kasvaako rinnat vielä? voinko jo ostaa imetysliivit?
kiitos!
Kommentit (11)
mäkin pohdin että koska tämä kasvu loppuu?
taitaa monilla nousta se maito vasta heti synnytyksen jälkeen eli synnärille jo yhdet mukaan.
Itsekin pähkäilin mahdollista kokoa. Sain neuvon, että numerosta seuraavaan: 70B -> 80B
Varma kun en ole, niin en ostanut vielä kalliita imetysliivejä "hukkaan heitettäväksi" vaan alesta sellaiset tavalliset joista voi ottaa olkaimet pois! Jos niillä menisi, kunnes sen koon tietää.
teillä on rinnat kasvaneet ennen synnytystä? Paljonkin? Ei mun ole tarvinnut kuin ympärysmittaa lisätä niillä hakasilla. Vielä on just tissit mahtuneet kuppeihin. vk 32 alkaa.
yhdellä kuppikoolla ja nyt 5 ja puol kuukautta taas sais jo ostaa uudet. muuten painoa ei tullut, ettei voi että olisin lihonnut niin paljoa.
ja ei ole kiloja tullut kuin n. 12, eikä rinnatkaan kasvanut yhtään. Samoja rintsikoita käytän, kuin ennen raskaaksituloa, enkä varmaan aijo ostaa ollenkaan imetysliivejä.
Varmaan rupeaa harmittamaan, jos ostat hyvät imetysliivit nyt ja jos ne ovatkin pienet synnytykseen mennessä... Käy vaikka H&M:ssa ostamassa kympin liivit, ja sitten kunnolliset kun huomaat, etteivät rinnat enää kasva.
mun eka oire oli että rinnat muuttui ja alkoi kasvaa. 75b. vaikuttaako tämä koko?
Mä en ole nyt raskausaikana lihonut juurikaan, mutta rinnat on kasvanu vatmaan jo 4-5kuppikokoa.. Kävin nyt ostamassa imetysliivit kun viikkoja on 38+3, ja tiedän että kasvaa vielä.. Toki sitten imetyksen alkaessa kulkea, ja kun maidon tuotanto normalisoituu, niin rinnat sitten pienenevät.. Mutta ne rintsikat kannattaa ostaa vasta aikasintaan kuukautta ennen laskettua aikaa..
taitaa monilla nousta se maito vasta heti synnytyksen jälkeen eli synnärille jo yhdet mukaan. Itsekin pähkäilin mahdollista kokoa. Sain neuvon, että numerosta seuraavaan: 70B -> 80B Varma kun en ole, niin en ostanut vielä kalliita imetysliivejä "hukkaan heitettäväksi" vaan alesta sellaiset tavalliset joista voi ottaa olkaimet pois! Jos niillä menisi, kunnes sen koon tietää.
Ai että automaattisesti ympärysmitta kasvaa.. Eikö 70b:stä seuraava koko ole 70c? Näin niitä vääränkokosia ostetaan, ei kasvateta kuppia vaan ympärysmittaa.. hoh hoh
Siksi, että tavalliset liivit jotenkin puristivat, kutittivat ja olivat ylipäänsä huonoja. Kun kerran tarvitsin imetysliivit sitten lopulta, ajattelin ostaa valmiiksi.
Mutta ne olivat sitten isot, koska laihduin raskauden loppupuolella aika paljon. Ei kovin paljon, ja mieluummin niinpäin.
Osta jotkut valmiiksi, mutta useammat kappaleet vasta sitten synnytyksen jälkeen kun maito on noussut.
Ennenkuin on alle kolme viikkoa laskettuun aikaan. mikä oli ihan hyvä. Mulla pysy ympärys koko ajan samana muuta koko kasvoi e->g raskaus aikana, ja g->i synnytyksen jälkeen. ekan varsinaiset imetysliivit ostin 5 päivää synnytyksen jälkeen. Mutta ainahan voi hankkia imetysiivit jos ne tuntuu parhaimmalta päällä, mutta kannattaa varautua siihen että eivät ole sopivat sitten kun maito oikeesti nousee.
ennen ku ihan vähän ennen synnytystä ;) ehkä rv37...
Siihen saakka ostelin aina isompia vaan.