Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja 4v ei mahduta enää saman katon alle.

Vierailija
14.03.2010 |

Jompi kumpi lähtee lopullisesti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla ei pää kestä olla samassa kämpässä sen kanssa. heräsi päiväunilta vinkuu kuin saatana porsas eikä mikään kelpaa.

Vierailija
2/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä oikeasti voi ajatella, että jompikumpi lähtee kun et tule 4-vuotiaan kanssa toimeen. Sinä olet aikuinen ja sinun vastuulla on saada homma toimimaan. Et voi mennä 4-vuotiaan tasolle ja ajatella että olisitte tasavertaiset "riitapukarit".

Nyt heti aika perheneuvolaan. Sun ja lapsen suhde on syytä saada kuntoon nyt...kun ikää tulee lapselle lisää, niin ei ne ristiriidat siitä ainakaan helpota. Eli se yhteinen sävel on vain löydettävä ja mahd. pian.

Vierailija
4/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamman juttuihin. Hänelle vastaamisesta ei valitettavasti ole mitään hyötyä. Lopettaa kyllä kun kukaan ei kommentoi.

Olis niin kiva, kun sua vois jotenkin auttaa, mutta ei taida olla tässä todellisuudessa mahdollista.

Vierailija
5/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisikin hyvä antaa lapsi adoptioon jos asenteesi lapseen on tuollainen etkä meinaa sille mitään tehdä. Toimintasi/asenteesi on lapselle todella vahingollista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkee pari tuntia päiväunien jälkeen, niin silloin kyllä tekee mieli pakata matkalaukut ja lähteä.

Viimeksi perjantaina ukko soitti poliisit etsimään mua kun meni hermo kakaran ulvomiseen ja sanoin että lähden vetämään ranteet auki. meidän luonteet ei vaan passaa toisiinsa.

Vierailija
7/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee pahaa lukea tällaista teksitä! Etkö ymmärtänyt, kun lapsen teit, että sitä pitää myös kasvattaa. Jos antaisit aikaasi hänelle, etkä antaisi hänen touhuta omiaan, huomaisit, että hän ei ole mahdoton. Lapsi tarvitsee aikuisen aikaa, jos hän ei sitä muuten saa, tapahtuu se kiukuttelemalla!

Vierailija
8/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano tosissaan, että "meidän luonteet eivät vaan passaa toisiinsa"!

Ymmärrä nyt, että se lapsi vinkuu, kun ei saa äidiltään rakkautta ja huolenpitoa! Syy on sinussa EI lapsessa!

Vierailija
9/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pää hajoaa kun kakara aloittaa vinkumisensa. Kaikilla muillakin palaa hermot tuon pennun kanssa, ei sitä kestä isä, mummot eikä vaari.

Vierailija
10/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille on aivan turha puhua minkään valtakunnan järkeä, ja saa vain sairaita kiksejä, kun hermostutte. Parasta olla kommentoimatta mitenkään, niin se lähtee.

Vierailija
11/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes katso lastasi, kun tämä vinkuu. Ole kuin et kuulisi mitään. Oletko kokeillut? Tee omia juttuja ja älä huomio lasta jos tämä vinkuu. Jos mikään ei kelpaa, niin anna olla ilman.

Jos siis toissasi haluat eroon tästä ärsyttävästä tavsta. Lapsihan on oppinut saamaan huomiota vinkumisella.

Vierailija
12/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla yllä, tälle mammalle ei todellakaan kannata vastailla mitään. On ihan itse sanonut, että käy täällä huvikseen ärsyttämässä väkeä. Vaikka sä puhut sille enkelien ja ihmisten kielellä, se vaan nillittää, joten kannattaa säästää kauniit sanansa sellaisille ihmisille, jotka niistä jotain hyötyy.

Älä ruoki trollia.

Vierailija
13/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää sitä paskaäitifiilistä mikä tuon pennun kanssa jatkuvasti on päällä. Mitään ei voi tehdä niin että sille passais.

Vierailija
14/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ilmeisesti edes yrittää päästä tuosta vinkumis ongelmasta eroon?

Jos lapsesi lähtisi, niin alkuun voisi olla kivaa, mutta sitten iskisi ikävä ja lopulta katuisit.

Vierailija
16/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla pennulla on asperger ja minä en kestä sitä, kun en saa edes kelalta vammaistukea. Enkä ole ainoa, joka tuota pentua ei kestä silloin kun se vinkuu.

Silloin kun se ei vingu, se on mitä rakastettavin kakara.

Vierailija
17/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uhmaikä ja se menee aikanaan ohitse. Älä ota henkilökohtaisesti.

Vierailija
18/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se vinkuminen aina unilta herätessä on kauhein ääni mitä maailmassa voi kuulua. Ei sitä saatana kestä, pitää hankkia korvatulpat tai kakara lastenkotiin.

Vierailija
20/22 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi sen jälkeen kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi