Siis ajatteko oikeasti karvat pois pyllynreijän ympäriltä??
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2010 klo 16:24"]
Saako ne höylällä sieltä pois noin vaan vai?
[/quote]
Nyt repesin. Miten muuten ne saisi ajeltua?
Ne perskarvat ottaa kortsuun kiinni takaa päin naidessa. Siks lyhennän. vaikka ei noita kovin usein jaksa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2010 klo 16:24"]
[/quote]
Nyt repesin. Miten muuten ne saisi ajeltua?
[/quote]
Ainakin oma mieheni tykkää käyttää siihen ruohonleikkuria. Makuasioita tietenkin.
Ajelen silloin tällöin. Helpompi pitää puhtaana.
Mieluummin panen karvaista persereikää, joka on luonnollinen kuin jotain luonnotonta posliinipersettä.
Mieluummin panen karvaista persereikää, joka on luonnollinen kuin jotain luonnotonta posliinipersettä.
Mä siistin alapääni kokonaan. Mieti nyt minkänäköistä jos posliini kiitoradalla, mutta persaukon ympärillä kauhee karvakasa!
Jos nyt siihen hommaan ryhtyy, niin miks ei sitten sieltä? Tai mä kyllä epiloin.
Jos vetää puoliposliinin, niin miten ihmeessä jättäisi persreiän ympärille jonkun karvapensaan (joskin mulla ei siellä paljon karvoja kasva...). Samalla vaivalla se menee.
Epiloit!! Autssss!!!!!! Tai siis kaipa siihen tottuu, ajatus vain tuntuu ihan liian tuskaiselta. Kerran kokeilin epiloida alapäätä ja tajuhan siinä oli lähteä!
Itse käyn 2krt/kk kosmetologilla brassisokeroinnissa ja hän ottaa myös peban puolelta karvat pois, vaikka eipä siellä nyt paljoa olekaan.
Epiloit!! Autssss!!!!!! Tai siis kaipa siihen tottuu, ajatus vain tuntuu ihan liian tuskaiselta. Kerran kokeilin epiloida alapäätä ja tajuhan siinä oli lähteä!
Itse käyn 2krt/kk kosmetologilla brassisokeroinnissa ja hän ottaa myös peban puolelta karvat pois, vaikka eipä siellä nyt paljoa olekaan.
on puunata alapäätään tälla tapaa? Se nyt on yksi hailee onko niitä karvoja siellä vai ei.
Hyi en voisi antaa mieheni vedellä minua takaapäin jos en olisi ajellut. Vaikkei niitä paljon siellä kasvakaan niin jotenkin epämiellyttävä olo kyllä olisi :D
Minä olen itse melko karvainen ja käyn kolmen viikon välein. Nyt tosin kasvu on heikentynyt niin paljon, että väliä pitää pidentää.
eikä esim. reiän ympärillä yhtään :)
Millaista elämää te muuten elätte?