Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aina ruumiinlämpö koholla jos raskaus alkanut?

Vierailija
14.03.2010 |

Eli voiko olla raskaana vaikka ruumiinlämpö olis ihan normaali? Jos meinaan etsii netistä ekoja rasausoireita niin usein törmää siihen, että "lämmöt koholla", "iltaisin lämpö 37"...

Mulla oli lämmöt kans koholla pari päivää sitten ja nyt ei sitten enää...eli onko toivo menetty? Menkat pitäis alkaa ens viikolla...toivottavasti ei kuitenkaan ala...

Kiitos vastaajille:))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio nostaa lämmön, siis aina kun ovuloi pitäisi kehon siihen reagoida. Tai ei siis lämpöä, vaan ihan vähän lämpösi nousee, ei sinne 37 saakka pitäisi nousta koska et ole kuitenkaan sairas.. Vähän alle, tyyliin 36,7-36,9 (riippuu ihmisestä).

Toinen muutos on liman eritys: se lisääntyy ennen ovulaatiota ja laskee siitä sitten kun kuukautiset mennyt.

Jos ei tule raskaaksi, niin lämmöt tippuu ennen kuukautisia. Jos on raskaana niin lämmöt pysyy tuossa "hiukan koholla" pidempään, en muista kauanko mutta itse muistan että useamman viikon oli tuollasta, siis kun oli raskaana niin se lämpö jää päälle. Tän vuoksi raskaana olevalla saattaa olla tuntemus että on kylmissään tai no miksei joku tunne että olisi lämmin olo, itse olin raskausaikoina usein ilman sukkia vaikka muuten olen vilukissa.

Itsellä 4 lasta ja jokasesta olen lämpöjä seuraillut.

Tapa sai alkunsa kun esikoista yritettiin vuosi, niimpä viimesinä kuukausina kun yritettiin ennen tärppiä aloin tikuttamaan lämpötilaa.

Kaikista paras aika on mitata aamulämpö, siis ennenkö nouset pedistä koska ihmisen lämpötila on vähän eri jos on nukkunut lämpimässä pedissä koko yön ja kun nousee ylös. Tällöin siis vertailupohja on aina samana.

Tällöin siis nimenomaan ovulaatioo hyvä metsästää! :D

Vierailija
2/3 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että neljännen lapsen odotuksen arvasin ennen raskaustestiä kun iltalämpökin oli useampana iltana vähän koholla. ;)

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne yleensä raskaaksikaan tule...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi