työssäkäyvä äiti, miten pukeudut kotioloissa?
Minä vaihdan välittömästi kotiin tullessa kotiasuun, yleensä legginsit ja t-paita on kotona. Paitsi viikonloppuisin kuljen yöpaidassa vähintään lounaaseen asti ;-).
Kommentit (7)
Verkkarit ja huppari. Villasukat, kesät talvet... Olen just sellainen, mitä amerikkalaisissa naistenlehdissä paheksutaan, kun en jaksa pukeutua miestä varten. Toisaalta, heti kun hän saa puvun pois, hän vetäisee jonkun nörttipaidan ja verskat päälleen.
villasukat. Jos on kovin kylmä, voi olla pitkät kalsarit ja villatakki lisäksi.
Olen toimistotöissä päivät joten vaatetuksen kuuluu olla tip top, kotiin tullessa suihkun kautta leggarit jalkaan t-paita päälle... ei rintsikoita/alkkareita vaan rento lookki.
Käyn myös lähikaupassa samoissa rennoissa vaatteissa,kesäisin ainakin saa huomiota ilman rintsikoita d- kuppi pyörii ympyrää hulvattomana ja tietty leggarit jos on vaaleet voi näkyy haaraosastokin jos tarkkaan tuijottelevat mut itse tykkään rennosta.
Kotona yleensä nakuna!
Verkkarit ja huppari. Villasukat, kesät talvet... Olen just sellainen, mitä amerikkalaisissa naistenlehdissä paheksutaan, kun en jaksa pukeutua miestä varten. Toisaalta, heti kun hän saa puvun pois, hän vetäisee jonkun nörttipaidan ja verskat päälleen.
T-paita, ei rintsikoita, verkkarit tai leggarit, aina villasukat.
Mieskin vetäisee heti kotiin tultuaan lökövaatteet päälle. Kummasti hän on minusta ihanampi niissä rennoissa kotivaatteissa kun siisteissä työvaatteissa. Kotivaatteissa hän on lempeämmän oloinen isukki ja "minun".
Jos en enää seuraavana päivänä laita töihin. Jalkaan mukavat olohousut