Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalimmat treffit/suutelu/seksi tms kerrat

Vierailija
13.03.2010 |

Itse olin kaverin kanssa Ruotsin risteilyllä. Ikää juuri se 18v. Saimme huijattua "holhoojan" hakemaan meille laivaliput satamasta ja kyseinen henkilö jäi sitten tulematta laivaan ja pääsimme ystäväni kanssa kahdestaan. Ikäraja tuolloin laivalle oli se 21v muistaakseni. No. Tapasin laivalla ihanan miehen ja hän vaikutti aivan ihanalta. Ihastuin päätä pahkaa. Kaikki vaikutti niin täydelliseltä. Mies oli komea, urheilullinen ja aivan syötävän söpö. No. Toisena iltana mies sitten halusi suudella minua ja kauhistus! Mies käytönnössä nuoli naamani ja suuni kielellä sekä yritti epätoivoisesti suudella minua pusukala tyyliin suu auki. Voitte vain kuvitella, kuinka nopeasti unohdin kyseisen hurmurin ja uusia treffejä ei sitten tietenkään tullut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen poikaan. Käytiin parilla treffeillä ja ne meni hyvin. Sitten kokeiltiin ekaa kertaa. Oltiin kummatkin tosi kiihottuneita jne. Viimein päästiin yhdyntään asti ja hän rynkytti kuin kaniini ja mun pää hakkasi samaan tahtiin sängyn päätyyn. Mies kysyi tuntuuko hyvältä ja erehdyin sanomaan et joo. No lähetyssaarnaaja asennossa jatkoi ja tais tahti viel kiihtyy. Elämäni paskinta seksiä. En enää soitellut, mutta ei hänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi