Onko muita, joilla äityspakkaus
on tullut otettua lähes turhaan?
Itselläni pakkauksesta käytössä vain peitto, makuupussi, kynsisakset, harja ja lämpömittari. Mitään muuta ei ole tullut käytettyä ja vauva jo 6kk. Toppapukikin on ihan liian iso, että siihen vauva hukkuisi. Taitaisi olla sopiva vasta kesällä.
Harmittaa etten ottanut rahana. Onko vastaavia kokemuksia?
Kommentit (28)
käyttänyt sekä esikoisella (-07) että kuopuksella (4 kk) äitiyspakkauksen vaatteita ja tavaroita. Olen tykännyt ja arvostanut.
Äitiyspakkauksen toppahaalaria olen käyttänyt kuopuksella jo muutaman viikon. Eihän se mitään haittaa jos se on vähän reilu.
Ainoa mikä harmittaa on ne kestovaipat. Itse en ole niitä tullut käyttäneeksi, joten mihin ne voi antaa? Roskiinkaan en viitsisi heittää. Ideaa arvostan kyllä sinänsä.
-peiton
-pussilakanan
-makuupussin
-kynsisakset
-kylpylämpömittarin
-harjan
-vaatteista vanupuku oli käytössä enemmän ja muutaman kerran joku body ja potkarit, kokopotkupuku myös yöpukuna
Mutta noihin kaikkiin olin tyytyväinen ja oli alunperin kiva saada se pakkaus, vaikka talvivaatteet ja monet sisävaatteet jäikin käyttämättä.
voikohan niitä vaatteita värjätä? siis kuinka turvallisia värinapit on? ja ottaako kiinni? tuli vaan mieleen niille jotka värejä haukkui.
katsoon sellaisen järjestön sivut kun vita karla ry. Toivovat lahjoitettavaksi etenkin äp:n tavaroita ja kestovaippoja. Jos ette käytä jotain niin pistäkää sinne.
vaatteet ja kestovaipat jäi käyttämättä.
harmittaa kanssa, koska vaatteita ei tullut käytettyä. Kaikki niin vaaleita ja kalpeita, että lapsikin on ihan aneemisen näköinen. Toppapuku tosiaan oli kuin säkki. Kestovaippojentilalle olisin toivonut kertisvaippoja. Meillä kauppansa teki kanssa makuupussi, sakset, mittari, harja, rasva, liukkari ja kortsut.
Näin jälkeenpäin ajatellen olisin ottanut avustuksen rahana.
niillä vaatteilla väliä! On kamalaa katsoa vauvoja, joilla päällä kulahtaneita, reikäisiä ja liian pienia vaatteita. Jotkun kun ei raski ostaa uusia huonojen tilalle.