Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pariskunnista 95% autolla ajamisen hoitaa mies?

Vierailija
13.03.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%. Miehellä ei ole edes korttia, ei ole koskaan ollutkaan eikä edes tajua miksi sellainen pitäisi olla. No ei kai tarvitsekaan, kun sillä on jo kuski.

Tuo ei ole tullutkaan mieleen, mitä vieraammat ihmiset ajattelevat, kun minä olen aina ratissa. Kerran kyllä käydessämme ylioppilasjuhlissa kuohuviinien tarjoaja hieman hämmentyi ja katsoi minua pitkään, kun kumpikin otimme alkoholitonta, vaikka sanoin olevani autolla. Mieheltä jostain syystä tuo autolla oleminen menisi läpi paremmin, mutta kun sen syyn sanoo pariskunnasta nainen.

Vierailija
22/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies yleensä haluaa ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä mulle on ihan sama otanko viiniä tai kuoharia vai en (mies taas tykkää viineistä). Mutta muuten mies yleensä ajaa meillä.

100%. Kerran kyllä käydessämme ylioppilasjuhlissa kuohuviinien tarjoaja hieman hämmentyi ja katsoi minua pitkään, kun kumpikin otimme alkoholitonta, vaikka sanoin olevani autolla. Mieheltä jostain syystä tuo autolla oleminen menisi läpi paremmin, mutta kun sen syyn sanoo pariskunnasta nainen.

Vierailija
24/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halua silloin ajaa, kun se ei luota mun ajotaitoon ja se ottaa mua aivoon.

Vierailija
25/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä matkoilla voin jonkun pätkän ajaa, jotta hän saa levätä, mutta istuu silti kauhusta kankeena vieressä :D Olen kuulemma niin äkkinäinen liikkeissäni. Omata mielestäni olen ihna kohtalainen kuski. Mutta ei ajaminen mikään suuri nautinto mulle ole, pakollinen toimitus vain.

Vierailija
26/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hommasi ekan oman autonsa vasta 33-vuotiaana, mulla on oma auto ollut 18-vuotiaasta ja ajokilometrejä kymmeniä kertoja enemmän kuin miehellä. Ja vaikka mies ajaisi, vaihdamme kuskia jos tarvii esim. tehdä taskuparkkeeraus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän