Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärimmäisen tyhmä kysymys: voiko rantakohteessa olla uimapuvussa altaalla

Vierailija
31.03.2010 |

ottamassa aurinkoa ja uimassa? Siis kun kuvittelen kaikkien olevan siellä bikineissä.. Olen hieman ylipainoinen ja en tosiaan mihinkään bikineihin survoudu lomalla. Voiko siis käyttää uimapukua vai onko joku silmätikku sen takia? :) Tiedän tiedän, on sarjassamme maailman tyhmimmät kysymykset..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo päivän jälkeen, että bikinitkin on ihan jees! Lomallahan siellä on, so what jos läskit tursuu.

Vierailija
2/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä uimapukuja mnonet muutkin käyttävät, ei ole mitenkään erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhukset ja sitten sellaiset äärimmäisen ylipainoiset tarkoitan yli 150 kg reippaasti. Hieman ylipainoiset, kuten itseäsi kuvasit, ovat bikineissä.

Vierailija
4/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja vasta parikymppinen tyttö, jonka vatsa on täynnä raskausarpia... :(

vanhukset ja sitten sellaiset äärimmäisen ylipainoiset tarkoitan yli 150 kg reippaasti. Hieman ylipainoiset, kuten itseäsi kuvasit, ovat bikineissä.

Vierailija
5/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja vasta parikymppinen tyttö, jonka vatsa on täynnä raskausarpia... :(

Jos jotakuta minun raskausarvet häiritsee niin ei voi mitään...

Vierailija
6/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän aina uimapukua, en koskaan bikineitä, koska mun mielestä vaan uimapuku näyttää kaikilla paremmalta, on sitten laiha tai lihava. Mutta varsinkin jos on ylimääräistä, niin pliis uimapuku päälle.

(nykyisin lihava, ennen laiha, ja tosiaan aina uimapuku päällä)

Vierailija
7/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen 47kg ja nyt 90kg, kiitos rajun lapsuuden ja 20cm arven vatsassa.

Vierailija
8/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse melko tukevana olen tykästynyt kaksiosaisiin uimapukuihin, joissa on on alaosa ja yläosa, joka paidan tavoin yltää kiinni alaosaan. Osasinkohan selittää? Joka tapauksessa vaikutelma on sama kuin kokouimapuvussa, mutta tuntee olevansa edes jossain määrin samassa jengissä bikinikansa kanssa. :)

Lisäksi esim. lyhyen hameen käyttö uimapuvun yläosan kanssa tuntuu luontevalta, jos esim. lekotellessa ei halua esitellä paksuja yläreisiään. ;)

Vierailija
9/19 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse melko tukevana olen tykästynyt kaksiosaisiin uimapukuihin, joissa on on alaosa ja yläosa, joka paidan tavoin yltää kiinni alaosaan. Osasinkohan selittää? Joka tapauksessa vaikutelma on sama kuin kokouimapuvussa, mutta tuntee olevansa edes jossain määrin samassa jengissä bikinikansa kanssa. :)

Lisäksi esim. lyhyen hameen käyttö uimapuvun yläosan kanssa tuntuu luontevalta, jos esim. lekotellessa ei halua esitellä paksuja yläreisiään. ;)

Ystävälläni on tälläinen uikki. Tosi hyvä, ja tukee myös suurehkoja rintoja. Ei siis ole mitään LindexHM-kamaa... Itse käytän pareoita lisänä. Niillä saa hyvin peittoon reiluhkoja reisiä ( ;

Vierailija
11/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei, tissit näyttää kauheen roikkuvilta ja muutenkin vartalo näyttää jotenkin rumalta.

Vierailija
12/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se kuitenkin nuolee niitä kurveja koko matkalta. Moni pulleampikin näyttää bikineissä paljon paremmalta.

Vierailija
13/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu, ainoastaan palan. Tällöin joka ikinen lisäsenttimetri kangasta auttaa ja pienentää palamisen riskiä. Kukaan ei halua polttaa itseään vatsan tai selän alueella. Ja uskokaa tai älkää, sellaisia supojakertoimia en ole vielä löytänyt, joka toimisi kuten vaate.

Rakastan uimista ja olen siinä erittäin hyvä. Suurin osa bikineistä on sunniteltu auringonottoon eikä pysy mukana vähän kovemmassa vauhdissa.

Vihaan uima-asuostoksilla juoksemista. Uimapuku on helppo vaihtoehto kun käyttää saman valmistajan samankokoista pukua, tietää kokeilematta mitä saa.

Vierailija
14/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan päälleni uimapuvun siis, jos en tuota kaksiosaista systeemiä löydä ja hyväksi havaitse :)

Vierailija
15/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kaksiosaisen uikkarin nimi on Tankini.

Tulee siitä kun enkuksi toppi on tank top, niin silloin uikkaritoppi on tietty tankini.

Vierailija
16/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan Prismasta ostin. On tosi hyvä, topissa on vahvikkeet rintojen kohdalla joten eivät valtoimenaan vello ja housut ovat sellaiset lahkeelliset "shortsit", kuitenkin siis ihonmyötäiset. Miksi noita oikein kutsutaan...?

Mutta tää setti on ollut kyllä ihan paras ja jotenkin armelian vartalolle.

Itsellä painoa 95kg joten peiteltävää löytyy.

Vierailija
17/19 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellokselta bikinitopin ja sortsimalliset uikkarit. Siellä on nytkin tosi kivan mallisia ja värisiä yhdistelmiä. Käyppä katsomassa sieltä.

Itse tykkään käyttää sellasia koska mulla on on mahassa sellanen löysä nahka venynyt ja täynnä raskausarpia viiden lapsen jäljiltä. ei ole niin paljas olo kun kävelee altaalla. aurinkotuolilla voi sitten vähän nostaa toppia:)

Laitan päälleni uimapuvun siis, jos en tuota kaksiosaista systeemiä löydä ja hyväksi havaitse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän