Olen ihastunut enkä saa mielestä häntä
Miten on, kannattaako vain unohtaa koko juttu? Vai tulisiko siitä jotain? Onko tässä nyt mahdollisuus onnelliseen loppuelämään?
Kommentit (15)
Osoitit juuri olevasi ihminen, joka ei pysty edes selostamaan asiaa, saati sitten analysoimaan.
Sama juttu ollut jo pidempään. Oon siinä mielessä realisti et tällaiselle ikisinkulle loppuemämä kuulostaa aika isolta jutulta mutta ei kai se haittaa jos haluaa kokeilla. Tarvitaan vaan uskallusta ja et se toinenkin haluaisi 🥲
Jospa otat yhteyttä ja katsot mitä tapahtuu. Eipä sitä tiedä ennen kuin kokeilee.
Eihän se kaunis ja kiihkeä poikarakkaus unohdu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Osoitit juuri olevasi ihminen, joka ei pysty edes selostamaan asiaa, saati sitten analysoimaan.
Onhan tämä joo aika turha aloitus. Kai se on aivan sama mitä tähän vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu ollut jo pidempään. Oon siinä mielessä realisti et tällaiselle ikisinkulle loppuemämä kuulostaa aika isolta jutulta mutta ei kai se haittaa jos haluaa kokeilla. Tarvitaan vaan uskallusta ja et se toinenkin haluaisi 🥲
Sama juttu vaikkakin sillä erotuksella, että pitäisi olla vielä jotenkin mahdollista että jompikumpi voisi tehdä sen aloitteen. Nyt tilanne on se, että mahdollista kiinnostusta varmaankin olisi molemmin puolin, mutta aloitteen tekeminen ei ole asiallista kummaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu vaikkakin sillä erotuksella, että pitäisi olla vielä jotenkin mahdollista että jompikumpi voisi tehdä sen aloitteen. Nyt tilanne on se, että mahdollista kiinnostusta varmaankin olisi molemmin puolin, mutta aloitteen tekeminen ei ole asiallista kummaltakaan.
Sama! Miks teillä ei oo asiallista?
Ota selvää, muuten voi jäädä kaduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat varmaan varattuja. Sivust
Jos aloitteen tekeminen ei olisi asiallista niin unohda hänet ja jatka elämääsi. Varattujen, työpaikassa alaisten/pomon tai koulussa opettajan/oppilaan vonkaaminen on moraalittomien hommaa.
Jos olette molemmat vapaita ja jos vaikuttaa siltä, että hän saattaisi olla kiinnostunut, niin miksipä et voisi kysyä kertaalleen lähteekö kanssasi treffeille. Jos ei lähde, jätä rauhaan.
Jos hän on varattu, jätä rauhaan. Varattu on varattu koska haluaa olla varattu, sillä selvä, eli jätät kunnioittavasti ja muiden rajoja kunnioittaen varatun rauhaan.
Ap, ei tuolla kuvailulla voi saada mitään hyödyllistä kommenttia. Laita suurin piirtein minkä ikäisiä olette, missä olette kohdanneet, näettekö ilman järjestelyjä jossain muutenkin (opiskelu, työpaikka,harrastus, naapurusto), oletko jo tuttavia ja oletko vain etäältä ihastunut tuntemattoman ihmisen ulkonäköön. Ja perusasia, oletko itse tällä hetkellä parisuhteessa, tiedätkö onko ihastuksesi kohde? Laitas nyt jotain perustietoja niin täältä palstalla alkaa ohjeita sataa kymmeniä sivuja.
Sinun pitää lähestyä häntä ja selvittää olisiko kiinnostus molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan työntekijä-asiakassuhteessa toisiimme eli kumpikaan ei voi tehdä toiselle aloitetta ilman että se ei olisi epäasiallista ja epäammattimaista. Plus siinä olisi aivan älytön riski jos kyseessä olisikin väärintulkinta. Siis sehän ei olisi ongelma jos kiinnostusta ei olisikaan ja siinähän se omakin sitten laantuisi, mutta sen selvittämistä ei voi ilman riskiä muista seurauksista tehdä. Se, että kenties menettäisi vähän kasvonsa olisi pienin murhe.
Jotenkin todella ärsyttävää että tällaiseen tilanteeseen voi joutua. Sitä on kuin ansassa tietyllä tapaa.
On. Parempi katsoa kuin katua.