Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin Me Naiset

Vierailija
13.03.2010 |

Kylläpä tuli ahdistunut olo, kun luin siitä artikkelin syöpään kuollesta Maijasta. Vaikka sairaudet ja kuoleman tietää, niin aina välillä joku hätkähdyttää. :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiä laittaa kevyen naistenlehden alkusivuille. Mieltäni kohentaakseni ostin lehden perjantaina, sitten itkin (taas) tovin kun senkin jutun luin ja kuvat katselin. Elämä on.

Vierailija
2/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen tänään ennen päikkäreille menoa. Huh. Kyllä saa monesta asiasta kiitollinen taas olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että veli oli välinpitämätön. Sehän oli helpottunut, kun väistämätön kuolema lopulta tuli. Kertoi pelänneensä koko ajan, milloin sisko kuolee, eikä kuoleman jälkeen tarvinnut enää pelätä. Ei se ole välinpitämättömyyttä.

Mä en aio enää tilata Me naisia. Mä en tosiaan halua lukea noin ahdistavia juttuja, kun haluan viihdettä. Joo, ja tiedän, ettei kaikkea tarvi lukea, mutta luin nyt kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että veli oli välinpitämätön. Sehän oli helpottunut, kun väistämätön kuolema lopulta tuli. Kertoi pelänneensä koko ajan, milloin sisko kuolee, eikä kuoleman jälkeen tarvinnut enää pelätä. Ei se ole välinpitämättömyyttä.

Mä en aio enää tilata Me naisia. Mä en tosiaan halua lukea noin ahdistavia juttuja, kun haluan viihdettä. Joo, ja tiedän, ettei kaikkea tarvi lukea, mutta luin nyt kuitenkin.

Enkä kiellä kuoleman läsnäoloa, se on aina ja joka puolella. Mutta ostin lehden saadakseni ajatukset hetkeksi pois surullisista asioista. Muutama sivua ja kasvojeni edessä kuolevan ja kuolleen ihmisen kuvia. Paha mieli koko illan.

ap