Tarttis pari sataa ääntä
Kommentit (106)
olla kilpailu voimassa 11.4. saakka
taas oli tullut pari ääntä lisää!
putoan kärjestä... Antakee ääniä!
eli siis Ap, teidän av-mammojen ansiosta olin viiden parhaan joukossa ja nyt alan tippumaan alaspäin....
tässä kolmen parhaan pisteet:
440 majsku
374 Arpakuutio
294 majsku
ja tuo majsku on ilmestynyt tuonne kärkeen pari päivää sitten ihan tyhjästä että toivottavasti ne jossaki vaiheessa tarkistaa ettei ole käytetty vilppiä!!!
vaan ne kolme roikkuu siellä... eli en pääse siihen mistä näkee ne kaikki pyjamat. ?
siitä "sisään" missä lukee "äänestä suosikkiasi" ja sitten voi katsoa uusimmat tai kärjessä olevat tai hakea esim nimimerkillä teosta?
Minun teosta saa äänestää, tipun kohta pois kärkiporukasta t. Taati83
olen päässyt tuohon silloin kun tää ketju tuli ja kävin kattelemassa. nyt tosiaan tulee vain tuollainen kuva siitä huoneesta. ja hiiri ei näytä edes mitään että voisi klikata. ärsyttävää!
googlen enkä vaikka hain noitten omalla sivulla olevalla haulla.
onkohan mun koneelle tullut joku fiba päivityksissä.. en kyllä usko. ja kun näköjään muut pääsee.?
vielä tämän vaikka taitaa olla epätodennäköistä enään päästä kärkikymppiin...:)
luulis että tuolta kärkiporukasta poistetaan muutamia töitä, jos ne jää kiinni fuskaamisesta!!!
yksi teos oli poistettu kärkiporukasta...
ap:n äänten kalastelu sitten muka ole fuskua? Jos noi kärkipään työt ovat mainostaneet itseän jollain muulla keskustelupalstalla.
Ap, kateus vie kalatkin vedestä!
mietinkin ensin että onkohan oman teoksen mainostaminen vilppiä, mutta siinnä kun suunnitteli teosta niin oli linkki että voi mainostaa omaa työtään Facebookissa, joten ajattelin että sitä voi sitten mainostaa myös muuallakin ja tuossa aloitusviestissä ei ketään pakoteta äänestämään, jos ei tykkää, ja siitä linkistä pääsee rastia painamalla katsomaan myös muitakin teoksia.
Aiemmin vain joku mainitsi että ei tarvitse kun koulun atk-luokat ja käydä itse äänestämässä omaa teostaan koulun koneilla!? mutta joka tapauksessa hienosti on Av-Mammojen työt menestyneet, tsemppiä muillekkin mammoille ?
pisteet tuolla kärkityöllä, yli 500, sinne ei taida kovin moni yltää!
kaikille äänestäneille! Edelleen saa äänestää...
ap:n äänten kalastelu sitten muka ole fuskua? Jos noi kärkipään työt ovat mainostaneet itseän jollain muulla keskustelupalstalla.
Ap, kateus vie kalatkin vedestä!