Tarttis pari sataa ääntä
Kommentit (106)
vaan ne kolme roikkuu siellä... eli en pääse siihen mistä näkee ne kaikki pyjamat. ?
vaan ne kolme roikkuu siellä... eli en pääse siihen mistä näkee ne kaikki pyjamat. ?
siitä "sisään" missä lukee "äänestä suosikkiasi" ja sitten voi katsoa uusimmat tai kärjessä olevat tai hakea esim nimimerkillä teosta?
Minun teosta saa äänestää, tipun kohta pois kärkiporukasta t. Taati83
siitä "sisään" missä lukee "äänestä suosikkiasi" ja sitten voi katsoa uusimmat tai kärjessä olevat tai hakea esim nimimerkillä teosta?
Minun teosta saa äänestää, tipun kohta pois kärkiporukasta t. Taati83
olen päässyt tuohon silloin kun tää ketju tuli ja kävin kattelemassa. nyt tosiaan tulee vain tuollainen kuva siitä huoneesta. ja hiiri ei näytä edes mitään että voisi klikata. ärsyttävää!
kait sulla pitää sitte kokeilla mennä sinne googlen kautta???
klikkaa linkkiä? ei tule mitään muuta kun kolme yöpukua roikkuu siellä narulla? jaksaisko joku laittaa suoran linkin siihen kisaan? ei toi näytä vieläkään mun omaa sunnittelmaakaan vaikka se siellä silloin näkyi kun niitä kattelin viikko sitten.??
mahdottomia pistemääriä tuolla kärki porukassa, monta sataa! ei taida ihmiset jaksaa selata noita vähiten ääniä saaneita pyjamia tai vaikuttaako niitä edes sitten äänestää!?!?