Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttis pari sataa ääntä

Vierailija
13.03.2010 |

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdottomia pistemääriä tuolla kärki porukassa, monta sataa! ei taida ihmiset jaksaa selata noita vähiten ääniä saaneita pyjamia tai vaikuttaako niitä edes sitten äänestää!?!?

Vierailija
102/106 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne kolme roikkuu siellä... eli en pääse siihen mistä näkee ne kaikki pyjamat. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne kolme roikkuu siellä... eli en pääse siihen mistä näkee ne kaikki pyjamat. ?

siitä "sisään" missä lukee "äänestä suosikkiasi" ja sitten voi katsoa uusimmat tai kärjessä olevat tai hakea esim nimimerkillä teosta?

Minun teosta saa äänestää, tipun kohta pois kärkiporukasta t. Taati83

Vierailija
104/106 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä "sisään" missä lukee "äänestä suosikkiasi" ja sitten voi katsoa uusimmat tai kärjessä olevat tai hakea esim nimimerkillä teosta?

Minun teosta saa äänestää, tipun kohta pois kärkiporukasta t. Taati83

olen päässyt tuohon silloin kun tää ketju tuli ja kävin kattelemassa. nyt tosiaan tulee vain tuollainen kuva siitä huoneesta. ja hiiri ei näytä edes mitään että voisi klikata. ärsyttävää!

Vierailija
105/106 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait sulla pitää sitte kokeilla mennä sinne googlen kautta???

Vierailija
106/106 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klikkaa linkkiä? ei tule mitään muuta kun kolme yöpukua roikkuu siellä narulla? jaksaisko joku laittaa suoran linkin siihen kisaan? ei toi näytä vieläkään mun omaa sunnittelmaakaan vaikka se siellä silloin näkyi kun niitä kattelin viikko sitten.??

Ketju on lukittu.