Tarttis pari sataa ääntä
Kommentit (106)
viellä olis paljon ääniä saatava että pääsis tuonne kärkiporukkaan, saahan sitä yrittää..
t.ap
yritin muokata teosta viellä jälkeenpäin, mutta ei enään onnistunut..
t.ap
Voi olla etten itekään osais yhtään hienompaa.
tahvanainen oli kans aika erikoisia töitä!
kävin katsomassa omilta tiedoiltani missä näytettän se oma desing niin se oli tyhjä, vaikka viimeksi vielä roikkui siellä kilpailussa. eli loppuiko kisa ja mistä nyt näkee mitä sai pisteeksi?
tuonne kolmen-neljän sadan pisteen kärkeen on ihan turha haaveilla, toivottavasti jäävät kiinni fuskaamisesta ja poistettais nuo työt!
loppunut vielä, kyllä mulla ainakin toimii
mullakin, kisa päättyy 11.4. sääntöjen mukaan!
seurata tuota kilpailua vähän tarkemmin ja tarkistella ketkä huijaa, tuossa kärkiporukassa on muutama nimim joilla pisteet nousee aivan mahdotonta vauhtia! säännöissähän luki että vilpilliset työt poistetaan!
ei ne kärkiviisikko automaattisesti voita, säännöissä lukee että tuomaristo valitsee voittajat!
liberolta kysyin, niin sanoivat että päivitä kone. no päivitinkin just ja sen jälkeen en enää pääsyt tuonne. tai siis vain siihen alkukuvaan josta ei mitään äänestystä näy.
:/
muilla tuo pyjama sivu? mulla ei aukea mikään teos..
eli päivitä selain, laataa uusin versio. ?
eli päivitä selain, laataa uusin versio. ?
en tiedä millä konstilla ne kärkityöt saa satoja pisteitä kun siellä ihan häntäpäässä on ainakin minun mielestä paljon hienompiakin töitä, siis joilla on vain pari pistettä!!
toivotaan että niitä ääniä tulisi viellä lisääkin =)
tsemppia kisaan ap!