Minkälainen mies tekee aamusta iltaan..
töitä ja vapaa-aikansa viettää salilla tai ystäviensä kanssa? Miehellä siis perhe ja pieni lapsi?
Kommentit (25)
mutta et ilman harrastustasi? Tervettä menoa ja arvot kohdallaan! Olisiko kannattanut miettiä vielä toisenkin kerran tahtooko oikeasti tulla isäksi..?
kova kovaa vastaan? Lopettaa tuollaisen hyväksyminen?
Terapiaan ja sitten ero, jos mies ei muutu. Minä en katselisi tuollaista, eikä meillä ole mies mikään kuningas talossa, jota pitää kumartaa ja pokkuroida, vaikka tämän touhut rasittaisivat minua liikaa.
13 vuotta sitten kun aikansa vietti ihan muualla paitsi minun kanssani. Ei asuttu yhdessä, olin toisessa kaupungissa opiskelemassa. Sitten kun saavuin kotikaupunkiin ja olin viikonlopun hänen kotonaan, en poikakaveria nähnyt montaa tuntia. Tulin perjantaina illalla, lähdin takaisin opiskelukaupunkiin sunnuntaina iltapäivällä. Koko sen ajan olin hänen kotonaan, vietin aikaa hänen vanhempiensa ja pikkuveljensä kanssa. Mutta poikakaveria ehdin nähdä ehkä 3 tuntia koko viikonlopun aikana, yöksi tuli nukkumaan mutta se ei paljon lohduttanut. Erottuamme oli valittanut vanhemmilleen ja veljelleen ettei ymmärtänyt miksi hänet jätin. Miksiköhän? Onneksi nykyinen mies on toista maata.
sellainen mies jolla on tylsä / lihava / nalkuttava / ruma vaimo
vaikka mies käy töissä ja harrastaakin aika paljon. Työ ei ole se asia ykkönen miehelleni. Onneksi :)
Eikä se ole muillekkaan norjalaisille, vaan ykkösasia on perheen hyvinvointi ja yhteinen vapaa-aika. Norjalaiset elävät perheelleen, suomalaiset työlleen.Piste.
-Norjassa asuva