Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies tekee aamusta iltaan..

Vierailija
13.03.2010 |

töitä ja vapaa-aikansa viettää salilla tai ystäviensä kanssa? Miehellä siis perhe ja pieni lapsi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies käy töissä ja harrastaakin aika paljon. Työ ei ole se asia ykkönen miehelleni. Onneksi :)

Eikä se ole muillekkaan norjalaisille, vaan ykkösasia on perheen hyvinvointi ja yhteinen vapaa-aika. Norjalaiset elävät perheelleen, suomalaiset työlleen.Piste.

-Norjassa asuva

Suomessa ei harrastuksilla pysty elättämään itseään vaikka sitä pitäisikin enemmän työnä kuin leipätyötään. Minun on pakko käydä töissä elättääkseen lapseni ja vaimoni sekä saadakseni rahaa harrastukseen. Rahaa menee lisenssiin, vakuutukseen ja kilpailumaksuihin sekä matkoihin. Ilman harrastusta olisin kuin moni rakkaan ammattinsa menettänyt työtön. En kestäisi elää ilman skeittailua. Toki perhe voi tulla katsomaan kun isä treenaa, mutta kyllä se on pitkästyttävää pidemmän päälle katsoa kentän laidalta. Mun täytyy todeta ettei minusta olisi sellaiseksi isäksi joka katslee televisiota koko perheen kanssa.

Vierailija
22/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et ilman harrastustasi? Tervettä menoa ja arvot kohdallaan! Olisiko kannattanut miettiä vielä toisenkin kerran tahtooko oikeasti tulla isäksi..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova kovaa vastaan? Lopettaa tuollaisen hyväksyminen?

Terapiaan ja sitten ero, jos mies ei muutu. Minä en katselisi tuollaista, eikä meillä ole mies mikään kuningas talossa, jota pitää kumartaa ja pokkuroida, vaikka tämän touhut rasittaisivat minua liikaa.

Vierailija
24/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta sitten kun aikansa vietti ihan muualla paitsi minun kanssani. Ei asuttu yhdessä, olin toisessa kaupungissa opiskelemassa. Sitten kun saavuin kotikaupunkiin ja olin viikonlopun hänen kotonaan, en poikakaveria nähnyt montaa tuntia. Tulin perjantaina illalla, lähdin takaisin opiskelukaupunkiin sunnuntaina iltapäivällä. Koko sen ajan olin hänen kotonaan, vietin aikaa hänen vanhempiensa ja pikkuveljensä kanssa. Mutta poikakaveria ehdin nähdä ehkä 3 tuntia koko viikonlopun aikana, yöksi tuli nukkumaan mutta se ei paljon lohduttanut. Erottuamme oli valittanut vanhemmilleen ja veljelleen ettei ymmärtänyt miksi hänet jätin. Miksiköhän? Onneksi nykyinen mies on toista maata.

Vierailija
25/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies jolla on tylsä / lihava / nalkuttava / ruma vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä