Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies tekee aamusta iltaan..

Vierailija
13.03.2010 |

töitä ja vapaa-aikansa viettää salilla tai ystäviensä kanssa? Miehellä siis perhe ja pieni lapsi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän isiltä.. Siis sama juttu! Todennäkösesti erotaan, kun lapset vähän isompia. Nyt ei yksinkertaisesti jaksa.

Vierailija
2/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin mies lähti aamulla ovesta ulos sanomatta yhtään mitään. Täällä olen taas yksinäni hoitanut lapsen, siivonnut, pyykännyt yms. Sama kuvio jatkuu päivästä toiseen. Ja jos haluan itse lähteä jonnekkin, niin pitää minun järjestää lapselle hoitaja, koska mies ei kiireiltänsä ehdi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä salia pyöritä kukaan muu kuin miehesi.

Jos töissä ei käy ette saa lapsien kanssa hienoja vaatteita ja tuikitarpeellisia elintarvikkeita.

Ehkä miehesi voisi lopettaa töissä käynnin vuodeksi tai pariksi? Tulette varmasti toimeen hieman vähemmällä?

Vierailija
4/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä salia pyöritä kukaan muu kuin miehesi.

Jos töissä ei käy ette saa lapsien kanssa hienoja vaatteita ja tuikitarpeellisia elintarvikkeita.

Ehkä miehesi voisi lopettaa töissä käynnin vuodeksi tai pariksi? Tulette varmasti toimeen hieman vähemmällä?

Tällaisen näsäviisastelun olisit voinut jättää välistä.

-ap-

Vierailija
5/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin käy missään. Olisiko kaksi kertaa kahden vuoden aikana, jona meillä on lapsi ollut niin käynyt kavereidensa kanssa jossakin.

Mutta töissä, siellä se on aamusta iltaan. Menee joka aamu seitsämäksi, kuutena päivänä viikossa ja joskus saattaa tulla jo klo 16 kotiin mutta usein se menee sinne 21-22 ennen kuin on kotona. Ja millainen mies se on? No se on hyvin ahkera ja rakastaa työtään. Minäkin rakastan sitä työtä joten ymmärrän häntä. Muuten en voisikaan ymmärtää, ja joskus kun yksin hoidan lasta ties monettako iltaa putkeen niin toivon etten ymmärtäisi...

Vierailija
6/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyntiä en voi jättää sillä olen vastuuhenkilö ja puheenjohta. Minun on pakko käydä ja viettää salilla lähes 4 h illasta 6 iltana viikosta.

Ainoa asia mistä voin nipistää aikaa perheelleni on työnteko. Ilman työtä vaimo luultavasti jättäisi minut sillä raha on hänelle TÄRKEÄ asia.

Hän on tästä salilla olosta hyvin vihainen ja lähtenyt anopille viikonlopuksi.

Minusta te naiset olette hirveän julmia meitä miehiä kohtaan.

T: 11cm mies

Vierailija
7/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken muun keskeltä. Etenkin jos on harrastuksia joihin on sitoutunut ja tärkeä henkilö harrastus yhteisössä. Yritä siinä nyt sitten hoitaa lapsia ja järjestää samalla tikkakilpailuja.

Vierailija
8/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä myös minä joudun hommaamaan lastenhoitajan, jos haluan jonnekin mennä. Isän menot kun ovat niin tärkeitä, suorastaan palvottavia minun menoihini verrattuna. Tämä koskee myös kaupassakäyntiä. Joskus tuntuu, että sitäkin varten joutuu tehdä kirjallisen anomuksen kaksi viikkoa ennen.

Vierailija
9/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei juuri vietä aikaa lapsensa kanssa :( eikä minun. Eli jos ei ole töissä, eikä salilla, niin luuhaa kaveriensa luona. Kotona käy nukkumassa tai jos on kotona, niin töiden kimpussa silloinkin ja häiritä ei saa.

Saa mies toki käydä salilla ja töissä tietenkin. Mutta tuotta vähäisen muun vapaa-ajan käyttämistä muualla oleiluun en ymmärrä.

-ap-

Vierailija
10/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä meillä hoidan kauppa-asiatkin. Menen bussilla ja rattailla kauppaan. Ei puhettakaan, että mies kävisi autolla. Minulla ei siis autoa käytössä, kun auto miehen.

Vierailija
11/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini lähti miehensä luota vastaavista syistä. Oli lasten kanssa 24/7. Oli jo useaan otteeseen miestä uhkaillut lähdöllä, mies uskoi vasta kun vaimo ja lapset lähti.

Nyt on mies joutunut karsimaan omia menojaan että ehtisi olla lastensa kanssa edes jokatoinen viikonloppu.

Vierailija
12/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei harrastuksilla pysty elättämään itseään vaikka sitä pitäisikin enemmän työnä kuin leipätyötään.

Minun on pakko käydä töissä elättääkseen lapseni ja vaimoni sekä saadakseni rahaa harrastukseen. Rahaa menee lisenssiin, vakuutukseen ja kilpailumaksuihin sekä matkoihin.

Ilman harrastusta olisin kuin moni rakkaan ammattinsa menettänyt työtön. En kestäisi elää ilman skeittailua.

Toki perhe voi tulla katsomaan kun isä treenaa, mutta kyllä se on pitkästyttävää pidemmän päälle katsoa kentän laidalta.

Mun täytyy todeta ettei minusta olisi sellaiseksi isäksi joka katslee televisiota koko perheen kanssa.

Vierailija
13/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei harrastuksilla pysty elättämään itseään vaikka sitä pitäisikin enemmän työnä kuin leipätyötään.

Minun on pakko käydä töissä elättääkseen lapseni ja vaimoni sekä saadakseni rahaa harrastukseen. Rahaa menee lisenssiin, vakuutukseen ja kilpailumaksuihin sekä matkoihin.

Ilman harrastusta olisin kuin moni rakkaan ammattinsa menettänyt työtön. En kestäisi elää ilman skeittailua.

Toki perhe voi tulla katsomaan kun isä treenaa, mutta kyllä se on pitkästyttävää pidemmän päälle katsoa kentän laidalta.

Mun täytyy todeta ettei minusta olisi sellaiseksi isäksi joka katslee televisiota koko perheen kanssa.

nyt sentäs hoidatte yhdessä vaimonne kanssa viikottaiset ruoka-ostokset ja vietätte laatuaikaa perheenne kanssa edes viikonloppuisin? Edes jotain perheen yhteistä aikaa? Tai oma-aloitteisesti hoidatte lapsia ja päästätte vaimot omien harrastusten pariin ilman kädenvääntöä?

Meillä kun ei oikeasti mitään :( Hoidan lasta 24/7 plus kaikki kotiyöt päälle. Aika puuduttavaa.

-ap-

Vierailija
14/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ulos jonnekin ja jätä lapsi isälleen. Etkä siis sano mitään. Mä tein noin kun kylläistyin itse vastaavaan meininkiin. Oli siinä miehellä vähän funtsimista.

Vierailija
15/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap:n mieskin.

Meillä mies tekee kyllä aamusta iltaan töitä ja myös viikonloppuisinkin, mutta kyllä hän on lasten synnyttyä karsinut tuosta vapaa-ajastaan, kuten minäkin.

Ja kun sieltä töistä tulee, niin voi samalla poiketa kaupassakin (siinä ei aikuisella joka on ilman lapsia liikenteessä kauaa mene). Ja ne illat kannattaa/pitää viettää lastensa kanssa, myös miehen. Ja vaimokin on päästettävä tuulettumaan välillä, jos meinaa että lapset ja vaimo on kuvioissa muutamankin vuoden kuluttua.

Meillä mies ottaa lapsia töihinsä mukaan, aina kun mahdollista, etenkin viikonloppuisin. Katsovat yhdessä lasten elokuvia yms.

Toisaalta miehelläni on sikäli helppoa mennä ja tulla miten haluaa, kun itse en ole kovin aktiivinen käymään missään. Viihdyn kotona ja minun käsityöharrastuksia voi toteuttaa kotonakin. Minulle riittää kun käyn 5pv/vkossa töissä ja kerran pari kuussa tapaan (ilman lapsia) hyviä ystäviäni.

Minäkin kyllä joskus haluaisin olla ymmärtämättä tuota miehen raukkautta työntekoonsa (tosin pakko niitä töitä yrittäjän on tehdä, vaikka aina ei huvittaisikaan). Itsekin olisi työpaikalla enemmän, jos ei noita rakkaita lapsia olisi.

Jaksamista ap:lle.

Vierailija
16/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ulos jonnekin ja jätä lapsi isälleen. Etkä siis sano mitään. Mä tein noin kun kylläistyin itse vastaavaan meininkiin. Oli siinä miehellä vähän funtsimista.

Joo kyllä kauppa-asiat hoidetaan ja aika usein tulee paikkailtua poissaoloa sairaslomalla jos on murtunut jotain paikkoja eikä pääse harjottelemaan. Nyt on jalka poikki ja lasten kanssa kotona.

Tietenkin on hieno homma jos vaimoakin kiinnostaisi joku muu kuin seiskalehti ja television tuijottelu.

Vierailija
17/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä kauppa-asiat hoidetaan ja aika usein tulee paikkailtua poissaoloa sairaslomalla jos on murtunut jotain paikkoja eikä pääse harjottelemaan. Nyt on jalka poikki ja lasten kanssa kotona.

Tietenkin on hieno homma jos vaimoakin kiinnostaisi joku muu kuin seiskalehti ja television tuijottelu.

siis sen miehen jolla harrastukset vie lähes kaiken vapaa-ajan? Mistähän johtuu ettei vaimolla kiinnosta muu kun seiskalehti tai telkkarin tuijottaminen. Ethän itsekään olisi paikalla ellei koipi ois poikki/murtunut. Jos sinä joudut olemaan kotona poikkinaisen koiven takia, ei se tarkoita että vaimosi on jotenkin velvollinen sinua huomioimaan. Huomioitko itse jäämällä kotiin lapsia hoitamaan jos vaimosi on vaikka flunssassa ja väsynyt? Tuskinpa.

Vierailija
18/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmettelen vain, miksi mies ylipäätänsä valitsi parisuhteen. Jos kerran tiesi olevansa muualla "vastuuhenkilö" ja preferoivansa muutenkin salilla käyntiä parisuhteensa ja tulevien lastensa kustannuksella.

Senkun jatkatte poikamiehenä elämistä, jos siltä tuntuu, mutta hei: älkää sitten avioituyko. Älkää siittäkö lapsia maailmaan.

Lapsilla on oikeus isäänsä.

Ja vaimolla puolisoonsa.

Niin yksinkertaista tämä on.

Salilla käyntiä en voi jättää sillä olen vastuuhenkilö ja puheenjohta. Minun on pakko käydä ja viettää salilla lähes 4 h illasta 6 iltana viikosta. Ainoa asia mistä voin nipistää aikaa perheelleni on työnteko. Ilman työtä vaimo luultavasti jättäisi minut sillä raha on hänelle TÄRKEÄ asia. Hän on tästä salilla olosta hyvin vihainen ja lähtenyt anopille viikonlopuksi. Minusta te naiset olette hirveän julmia meitä miehiä kohtaan. T: 11cm mies

Vierailija
19/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyseessä mies jolla parisuhde ei ole kunnossa/kiinnosta eikä perhe-elämä siksikään taida kiinnostaa.

Itse olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa meillä oikeasti on mukavaa yhdessä sekä kahdestaan että lapsen kanssa. Häntä ei todellakaan kiinnosta olla töissä kun se 8 tuntia mikä pitääkin olla ja vapaa-ajan hän ehdottomasti haluaa viettää touhuten perheensä. Harrastamme yhdessä liikuntaa mm. vauvauinnissa käymme perheenä. Jumalanpalveluksessa käymme yhdessä sunnuntaisin. Tämän lisäksi säännöllisesti rikastutamme parisuhdettamme ottamalla osaa parisuhdeviikonloppuihin ja leireihin. lisäksi molemmilla on kerran viikossa omat iltaharrastukset.

Vierailija
20/25 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyseessä mies jolla parisuhde ei ole kunnossa/kiinnosta eikä perhe-elämä siksikään taida kiinnostaa.

Itse olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa meillä oikeasti on mukavaa yhdessä sekä kahdestaan että lapsen kanssa. Häntä ei todellakaan kiinnosta olla töissä kun se 8 tuntia mikä pitääkin olla ja vapaa-ajan hän ehdottomasti haluaa viettää touhuten perheensä. Harrastamme yhdessä liikuntaa mm. vauvauinnissa käymme perheenä. Jumalanpalveluksessa käymme yhdessä sunnuntaisin. Tämän lisäksi säännöllisesti rikastutamme parisuhdettamme ottamalla osaa parisuhdeviikonloppuihin ja leireihin. lisäksi molemmilla on kerran viikossa omat iltaharrastukset.

samaa mieltä kanssasi. Varsinkin tuosta kuinka SURULLISTA perhe-elämää. Jos perheen perustaa niin kyllä sen kanssa on VELVOLLISUUS viettää aikaa eikä vaan juoksennella työstä liikenevä aika harrastuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi