Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui eilen... ov

Vierailija
12.03.2010 |

Mieheni on patalaiska, siis ihan oikeasti on. Se ei tee ikinä kotona mitään, jos en erikseen sano asiasta. Ei vie roskia, kun syö, ei pyyhi pöytää vaikka maitoa olisi kaatunut. Käymme molemmat töissä ja on pari hoitoikäistä lasta. Kotia kun tullaan, mies istuu sitten valmiiseen ruokapöytään ja illan löhöää tai häipyy ulos.

Minulla paloi eilen käämit ja riideltiin huutamalla. Sitten minulla soi puhelin, sisarukseni soitti. Vastasin ja en kuullut mitään, kun mies oli laittanut television täysille riitelyn seurauksena. Otin kaukosäätimen ja aloin laittaa pienemmälle. Mies raivostui, kun menin koskemaan "hänen" kaukosäätimeen. Löi käteeni täysillä, missä kaukosäädin oli. Käsi alkoi punoittaa ja säädin lensi lyömisen seurauksena lattialle ja hajosi...

Olen aina sanonut, että jos ikinä, koskaan mies minua lyö, niin jätän sen. Olen elänyt lapsuuteni oikeassa perheväkivaltahelvetissä. Nyt en tiedä mitä tekisin. Mies sanoo, että minä liioittelen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitset parempaa kuin tollasen epäkunnioittavan vätyksen.

Vierailija
2/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itse sanoit, tiedät mitä perheväkivalta on ja pienestähän se alkaa. Et liioittele yhtään, ketään EI IKINÄ lyödä yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit on hyvä syy heittää äijä ulkoruokintaan. Joten se siitä.

Vierailija
4/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit on hyvä syy heittää äijä ulkoruokintaan. Joten se siitä.

Vierailija
5/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan lasten kannalta...

Vierailija
6/12 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan lasten kannalta...

Vierailija
7/12 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdemallin tuosta kaikesta

Vierailija
8/12 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonon miehen- ja naisenmallin. Mies saa tehdä tai olla tekemättä mitä haluaa, saa ratkaista asioita jopa lyömällä ja nainen alistuu, hoitaa ja vatvoo.

Avioero ON rankka (vanhempani erosivat kun olin 6 v), mutta koen sen kyllä niin, että se eron myrsky laantuu ja elämä asettuu uusiin uomiin. Onneton avioliitto taas ahdistaa kaikkia osapuolia loppumattomiin. Ja jos lapset vaistoavat, tai heille jopa sanotaan, että onnetonta avioliittoa jatketaan heidän takiaan, niin siitä ei hyvää seuraa.

Vierailija
9/12 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioeroa haeta siksi, että mies kerran riidan jälkeen läpäsäyttää kaukosäätimen pois kädestäsi. Riippuu tietysti onko hän muuten ollut uhkaava tai väkivaltainen? Jos on, niin silloin pitää herätyskellojen soida.

Tokikaan välkivalta ei ole sallittua, sitä en puolustele.

Tuntuu vaan, että teillä on nyt niin monta muutakin asiaa hieman epäselvää, kuten selvitit viestissäsi. Suosittelen ehdottomasti puhumaan niistä ja hakemaan apua ulkopuoliselta taholta. Avioero on vasta se viimeinen ratkaisu, jos asiat ei muutu molempia tyydyttävälle tasolle.

Vierailija
10/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pohdin tuota tapahtunutta heti, kun on vain hetki omaa aikaa. En vain pääse siitä yli ja kyse ei tosiaan ollut mistään läpäytyksestä kaukosäätimeen, vaan kunnon lyönti käteen... Miehellä oli sylissään meidän 1-vee lapsi, kun se minua huitaisi. Tuokin on sellainen asia, joka laittaa jutun vähän "suuriin mittakaavoihin".

On meillä joskus mennyt tosi huonosti muutoinkin, mutta mies ei ole ikinä suostunut edes ajattelemaan mitään ulkopuolista apua. Mies on ollut muutaman kerran uhkaava ja olen sanonutkin silloin, että tuollainen käytös pelottaa. Mies on tuuminut vaan että "mitäs sitten". Nyt olen muutaman päivän ollut vähän taustalla ja mies äreilee minulle koko ajan ja yrittää saada sellaista ilmapiiriä (kokemusta on), että minä alan sitten tavallaan nöyrtymään jotta saataisiin hyvä ilmapiiri taas koko perheelle ja asiat maton alle, mitkä miestä koskee. Kun mies vihoittelee minulle, se jostain syystä vihoittelee myös meidän pojalle, on yliankara koko ajan ja joudun menemään väliin jatkuvasti. Tänäänkin otti niskavillasta nipsauksen, kun poika ei totellut ja uhkasi pieksää kunnolla. En tiedä oliko oikein vai väärin, mutta tein miehelle kyllä lasten kuullen selväksi että väkivaltaa ei lapsia kohtaan tarvitse yhtään olla...

Vierailija
11/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja puhu jonnekin ulkopuoliselle asiasta niin saat vähän perspektiiviä asihoihin. Ei sun tartte heti raahat sitä väkipakolla mukaan, keskustele ensin itse jonkuin kanssa.

Väestöliitolla on neuvovontanumero:

Parisuhdeneuvonta

palvelunumerossa 0800 183 183 (ma klo 10-12, ti klo 18-20 ja to klo 12-14)

Vierailija
12/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kuulostaa muutenkin ihan pullopersesialta, KUKAAN itseään kunnioittava nainen tai ÄITI ei jää tuollaisen paskan kanssa saman katon alle. Teet lapsillekin palveluksen jättämällä moisen vätyksen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan