Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hämmästynyt sosionomien korkeasta itsetunnosta

Vierailija
21.03.2010 |

Ja nyt en siis tarkoita sitä, etteikö sosionimi olisi ihan hyvä koulutus siinä mikä tahansa muukin. Nykyisessä työpaikassani on vain monia sosionomeja ja he hehkuttavat koulutustaan jotenkin todella paljon, pitävät sitä tosi korkeana koulutuksena ja ovat siitä tosi ylpeitä.

Onkohan sosionomien koulutuksessa paljon hehkutusta tuosta koulutuksesta vai mistäköhän johtuu? Itse olen opiskellut yliopistossa eikä mielestäni kukaan opiskelukaverini hehkuta koulutustaan samalla tavalla kuin sosionomit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen tulisi olla ylpeä omasta koulutuksesta ja ammatista.

Vierailija
2/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa, minä olen ylpeä siitä, että olen lähihoitaja ja ammatillinen sekä myös henkilökohtainen itsetuntoni on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa, minä olen ylpeä siitä, että olen lähihoitaja ja ammatillinen sekä myös henkilökohtainen itsetuntoni on kunnossa.

Onko sinusta ammattiylpeys rinnastettavissa koutukseen? Sinun mielestäsi siis siivoojakin on häpeissään ammatistaan eikä missään nimessä voi olla ylpeä ?!

Vierailija
4/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylpeä saavutuksestani. Kaverini opiskelee yliopistossa sosiaalipedagogiikkaa ja päivittelee sitä ettei ole oppinut mitään. Meillä opiskelu oli käytännönläheistä ja panosti todellakin siihen millä lailla OIKEASSA työelämässä toimitaan. Kirjoja lukemalla kun ei mielestäni töitä osaa tehdä...

Vierailija
5/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joillekin muille aloille, minusta heissä näkyy vain se että rakastavat työtään

Vierailija
6/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin outoa hehkuttaa koulutustaan, mieluummin kuvittelisin ammattiylpeän ihmisen olevan ylpeä siitä että tekee TYÖNSÄ hyvin.

Koska totuushan on ettei koulutus vielä tee hyvää työntekijää, se vain antaa pohjan mille se ammattitaito sitten rakennetaan, kokemuksen kautta.

Vierailija
7/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutuu monet jotka kuvittelee olevansa jotenki jalompia ja parempia ku muut :)

Vierailija
8/8 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juu, tai ylipäätään sille alalle hakeutuu monet jotka kuvittelee olevansa jotenki jalompia ja parempia ku muut :)"

Ai hitsit, menee sitten ammatinvalintamietteet uuskisi. Oon nimittäin mielestäni huonompi kuin ihmiset keskimäärin. Ja ajattelin lähteä sosionomiksi, mutta enhän sitten sovi porukkaan, jos noin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi