Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko kukaan toinen pariskunta onnellisesti eri sängyissä?

Vierailija
12.03.2010 |

Me on miehen kanssa alusta asti nukuttu eri sängyissä, yli 10 vuotta jo. Nukumme siis yhteisessä makkarissa mutta sänkyjen välissä on yöpöydät. Ihan aluksi nukuimme miehen silloisessa sängyssä kun yövyin hänen luonaan mutta yhteenmuutettuamme ostimme erilliset sängyt koska kumpikin vaan nukkuu paremmin näin. Olemme silti onnellisia, rakastuneita ja seksielämäkin on vireää ja läheisyyttä tarpeeksi..emmekä ole uskovaisia tai vanhoillisia. Onko tämä nyt niin tavatonta kun viimeksi tänään esikoisen kaverikin tätä ihmetteli? Vieraat mainitsevat asiasta poikkeuksetta jos makkarimme näkevät:D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun heräilee eskarilaisen kanssa aikaisemmin ja vie eskariin. Me 1.5v:n kanssa nukutaan ylhäällä ja ei herätä toisten lähtöääniin. Alkujaan järjestely lähti siitä kun esikko pieni ja mies kävi töissä. Ja halusin, että mies saa levätä yönsä kunnolla. Osaisinkohan nukkuakkaan sen kuorsaavan kanssa enää samassa sängyssä :D Parisuhde voi muuten hyvin, ei huonoa sanottavaa.

Vierailija
2/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies isompien lasten kanssa ja minä pienimmän. Näin turvataan mahdollisimman rauhaisat yöunet kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy siihen on,että mä vaan tykkään käpertyä kainaloon tai painautua miehen selkää vasten,ja muutenki on ihanaa nukkua ku tietää että toinen on siin vieressä :)

Niistä öistä kyl sit nautin ku mies on pois kotoa,ja saan vallata koko sängyn itelle,mut sillonki on ikävä kainaloon...

Vierailija
4/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja viides tulossa :)

2vanhinta muksua nukkuu yhessä huoneessa,toiseksi nuorin itekseen yhessä huoneessa,ja nuorin meidän kans samassa huoneessa,mut siirtyy varmasti täs ennen kesää nukkumaan toiseksi nuorimmaisen kans samaan huoneeseen.Miksi niin seiska???

-6-

Vierailija
5/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja syynä miehen kuorsaaminen.

Vierailija
6/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis nukutaan eri sängyissä ilman syytä, ei lasten takia eikä kuorsauksen tai minkään muunkaan, näin vaan on hyvä. Nukutaan siis kuitenkin samassa huoneessa ja tehdään kyllä ahkerasti vierailuja toisen sänkyyn halimaan, mutta omissa nukutaan. Ap

Vierailija
7/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja monta lasta, yleensä nukutaan lusikassa :).

Vierailija
8/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa toisinaan aika kovasti ja se ärsyttää,mut pikkanen tönäisy kylkeen ja mies vaihtaa asentoa ja lopettaa kuorsaamisen :)

Hengittää kyl muutenki tosi raskaasti nukkuessa,et olen tainnu tottua siihen kovaääniseen nukkumiseen :D

Vierailija
9/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kuorsaaminen kuuluu monen huoneen päähän, eikä edes töytäisyt auta, vaan se kuorsaa ihan joka asennossa.

Vierailija
10/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ku on ihan normaali painoinen,niin vaikuttaa toi asennon korjaaminen paljon...ja ehkä hän ei kuorsaa niin kovaa että seinät tärisee,mut kyl se pienempikin kuorsaaminen häiritsee pahasti:)

t.6 ja 13

Vierailija
11/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat edelleen onnellisilta. Syynä on kuorsaus.

Vierailija
12/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lähes aina ja nukkuukin vielä alasti ;)

Ihana painautua häntä vasten yöllä ja kosketella joka paikasta ;)

Vierailija
13/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se painaa n. 75 kiloa ja on 177 senttiä pitkä.

Vierailija
14/14 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutaan eri huoneissa. Mies tekee yövuoroa, ja häiriintyisi jos mun herätyskello soisi hänen nukkuessaan.

Nyt kun on lapsia siunaantunut, niin olen ottanut tavaksi nukkua vauvan kanssa parisängyssä, ja isompi lapsi tulee välillä keskellä yötä myös samaan huoneeseen (lattialla hänelle oma varapatja odottamassa).

Kaikki ihmettelee tätä systeemiä, mutta syntyyhän meille lapsiakin... ;)