Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttui kun en häneltä vetänyt eilen käteen!

Vierailija
12.03.2010 |

Katselimme eilen televisiota ja mieheni ohimennen sanoi että käy tilaamassa meille pizzat jos haen hänelle sen ja sen sieltä ja sieltä.. no pomppasin sitten ylös ja mielissäni ajattelin miten ihana ilta tulee kun katsotaan jotain elokuvaa ja samalla pizzaa vetää mahaan pitkästä aikaa!

Tämän jälkeen mieheni sanoikin että menee vasta sitten jos otan häneltä poskeen tai vedän käteen.. joo no ei kiitos! Synnytyksestä sen verran vähän aikaa ettei haluja ole ja kyllähän minä miestäni tietty tyydyttelen, mutta että aika tökerösti asian ilmaisi. Siitä sitten lähti tuhahdellen ja meni vain muutamia minuutteja kun kotiin tuli. Kysäisin miten näin nopeaa ehti pizzat tilata niin sanoi vaan että haki kaupasta eikä jaksanut lähteä jonottamaan.. söi siinä sitten ja painui nukkumaan.

Eli jäi leffatkin katsomatta :/

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mies käyttäytyy idioottimaisesti. Kenelläköhän naisella tuollaisesta käytöksestä alkaisi himot hyrräämään, vaikea kuvitella.

Vierailija
22/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mies käyttäytyy idioottimaisesti. Kenelläköhän naisella tuollaisesta käytöksestä alkaisi himot hyrräämään, vaikea kuvitella.

Mun äijä saattais kans käyttäytyä yhtä törpösti.

Mut mä olen tavallaan antanut sille "luvan" siihen kun joskus olen (nuorempana useastikin...) sanonut et otan suihin jos sinä sitten blaa blaa.

Eli mua toi ap:n miehen käytös jopa nauratti :-).

Mullekkin mies välillä ehdottelee jotain ja mua ei huvita ja sit se mököttää. Mut mä en periaatteestakaan tee mitään jos mua ei yhtään huvita.

Eipä muuten tulis mieleenkään itse kinuta jotain pimpannuolentaa. Hyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi opetella käteenvedon uudestaan.

Vierailija
24/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä saattais kans käyttäytyä yhtä törpösti.

Mut mä olen tavallaan antanut sille "luvan" siihen kun joskus olen (nuorempana useastikin...) sanonut et otan suihin jos sinä sitten blaa blaa.

Eli mua toi ap:n miehen käytös jopa nauratti :-).

Mullekkin mies välillä ehdottelee jotain ja mua ei huvita ja sit se mököttää. Mut mä en periaatteestakaan tee mitään jos mua ei yhtään huvita.

Eipä muuten tulis mieleenkään itse kinuta jotain pimpannuolentaa. Hyi...

Tuossa tuli itselläni mieleen jospa ostaisin jostakin sellaisen tekopimpsan! Se varmaan auttaisi asiaa :D -ap-

Vierailija
25/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä sulle ap.

Vierailija
26/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä sitä mahdollisuutta ettei tule saamaan oraalisia palveluksia? Eikö loogisempaa olisi ollut ottaa ap väkisin?

Mitä tuolla murjotuksella voittaa?

Vierailija
27/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tuntee syyllisyyttä siitä että mies murjottaa kun ei saanut haluamaansa suuseksiä. Ap ole varovainen miehesi vaikuttaisi psykopaatilta.

Vierailija
28/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan murjottamalla.

Ja pihtaamalla (tietoisesti tai ei...).

Ja mikä se niin arvostettu aikuisen ihmisen käytös on?

Onko sellaisia olemassakin jotka käyttäytyisivät joka tilanteessa "aikuismaisesti"? Ja mitä sillä on väliä?

Mun mielestä puolison kanssa saa käyttäytyä juuri itselleen ominaisella tavalla eikä tarvii esittää aikuista koko ajan. Kunhan ei koko ajan käyttydy kuin lapsi...

Eli tässä tapauksessa ap:n mies on puutteessa ja pyysi naiseltaan jotain helpotusta (jostain kumman syystä miehet eivät osaa täysin tyydyttää itse itseään) ja ap kieltäyti hyvästä syystä. Mies loukkaantui ja käyttäytyi tyhmästi. Mitä siitä sitten?

Oisko sen miehen pitänyt sitten vaan kiltisti esittää että sitä ei harmita yhtään? Kyllä se mieskin tajuu tilanteen.

Ja ymmärrän että ap pettyi kun ei tullukkaan leffailtaa pitsan kera, mutta elämä on.

Ei mitään vakavaa.

kestä sitä mahdollisuutta ettei tule saamaan oraalisia palveluksia? Eikö loogisempaa olisi ollut ottaa ap väkisin? Mitä tuolla murjotuksella voittaa?

Vierailija
29/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut samassa tilanteessa. Monesti kun kyselen (kukkien tuomisen jälkeen) Saisiko suuseksiä tai peppupanon?

Yleensä en saa. Olen tottunut siihen. Jos en saa, menen työhuoneeseen pelaamaan nintendoa. En ala murjottamaan Seksin saaminen on kuin lottoa. Joskus voittaa ja joskus ei. Toiset eivät voita koskaan.

T: 11cm mies

Vierailija
30/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa orkkuja vissiin kukista kun hän vaan antaa ja mies saa, jos siis saa.

Vierailija
31/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hänelle pelkkä panoreikä, hankkikoon pumpattavan Barbaran. Sitäpaitsi todelliset prostitoidut ovat vaimoihmiset.

Vierailija
32/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse kyllä hakenut pizzani. Kai sillä miehellä sentään omat kädet on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi