Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksinaamainen kaveri - mikä avuksi?

Vierailija
06.07.2022 |

Minua hän haukkuu aivan painajaismaisen törkeästi ja käyttää aivan estottomasti minua likasankonaan sekä uhkailee its*rilla. Hetkeä myöhemmin hän vihjailee, että tarvitsisi suuria summia rahaa. Hän kertoo, ettei kykene tekemään mitään ja on ahdistunut. Hänen rahantarpeensa on todella suurta ja tarpeiden kohteet sellaisia, ettei itselläni olisi niihin varaa moneen kuukauteen. Hän silti olettaa, että voisin lahjoittaa hänelle useamman tonnin rahaa, jotta hänelle tulisi parempi mieli.

Kuitenkin samoihin aikoihin hän kuitenkin maalailee sometileillään itsestään kuvaa eteerisenä ja alakuloisena älykkönä ja esittelee tuotoksiaan. Eli on saanut kaikenlaista aikaan ja ollut tehokas.

Mikä selittää mainitunlaisen käytöksen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä , minua kiinnostaa enemmän miksi siedät tuollaista käytöstä. Mikä sen selittää ?

Vierailija
2/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä , minua kiinnostaa enemmän miksi siedät tuollaista käytöstä. Mikä sen selittää ?

Olen niin tottunut siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its.ariuhkailijasta tekisin huoli-ilmoituksen ja katkoisin välit. Noilla asioilla ei leikitä, enkä todellakaan antaisi rahaa vaikka lupaisi maksaa takaisin.

Jos myöhemmin ottaa yhteyttä anteeksipyynnön kera selkeästi muuttuneena, voisin ehkä jatkaa yhteydenpitoa. Mutta realistisesti en odota tuollaisten muuttuvan, löytävät vain uusia huijattavia jos ovat päälle päin normaalin ja ystävällisen oloisia.

Vierailija
4/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla tuollaisen ihmisen kaveri?

Vierailija
5/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin persoonallisuushäiriö.

Vierailija
6/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its.ariuhkailijasta tekisin huoli-ilmoituksen ja katkoisin välit. Noilla asioilla ei leikitä, enkä todellakaan antaisi rahaa vaikka lupaisi maksaa takaisin.

Jos myöhemmin ottaa yhteyttä anteeksipyynnön kera selkeästi muuttuneena, voisin ehkä jatkaa yhteydenpitoa. Mutta realistisesti en odota tuollaisten muuttuvan, löytävät vain uusia huijattavia jos ovat päälle päin normaalin ja ystävällisen oloisia.

Hän elää todella keskivertoihmiseen verrattuna elitististä elämää muiden rahoilla ja draamailee siitä, miten onnetonta hänen elämänsä on. Hänen rahantarpeensa on myös aivan kohtuutonta. Hän helposti keräisi rahat kasaan, kun lopettaisi pelkän ravintoloissa syömisen ja alkaisi laittaa itse ruokaa.

Muiden pitäisi ostaa hänelle parempi auto (hyvän ja toimivan tilalle), jotta hänelle tulisi parempi mieli. Itselläni ei ole autoa tai korttiakaan, mutta mun pitäisi kustantaa, jottei hän tekisi sitä its*ria.

Vierailija
7/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin persoonallisuushäiriö.

Hän selittää käytöksensä sympatiaa herättävämmällä syyllä. Kiistää pershäröt kohdaltaan.

Vierailija
8/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan päähäiriö tässä on kyseessä. Mikä avuksi?

Vierailija
9/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat tästä ystävyydestä?

Vierailija
10/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla tuollaisen ihmisen kaveri?

Olen tuntenut hänet kauan ja tottunut käytökseen, joka tosin on muuttunut villimmäksi viime vuosina.

Vierailija
11/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä saat tästä ystävyydestä?

Satunnaista juttuseuraa.

Vierailija
12/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi noista kahdesta on hullumpi?

Vierailija
13/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaapa kommenttiasi lisää. Mikä päähäiriö?

Vierailija
14/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi noista kahdesta on hullumpi?

Samainen kaverini on sitä mieltä, että olen hulluin ihminen, jonka hän tietää. Silti hoidan elämän perusvelvollisuudet kunniallisesti, enkä saa mitään huutoraivareita tai muita vastaavia kohtauksia ikinä.

Vierailija
15/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taas kyllä turinointivaihde päällä, arvon elämääsikyllästyjä

Vierailija
16/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän elää todella keskivertoihmiseen verrattuna elitististä elämää muiden rahoilla ja draamailee siitä, miten onnetonta hänen elämänsä on. Hänen rahantarpeensa on myös aivan kohtuutonta. Hän helposti keräisi rahat kasaan, kun lopettaisi pelkän ravintoloissa syömisen ja alkaisi laittaa itse ruokaa.

Muiden pitäisi ostaa hänelle parempi auto (hyvän ja toimivan tilalle), jotta hänelle tulisi parempi mieli. Itselläni ei ole autoa tai korttiakaan, mutta mun pitäisi kustantaa, jottei hän tekisi sitä its*ria.

Jätä se.

Vierailija
17/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Jos esittelee tuotoksiaan mutta ei myy niitä, on itse aiheuttanut tilanteensa. Jotkut ovat koukussa huomioon. Miksi sinun pitäisi hänelle maksaa?

Vierailija
18/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä pohdittavaa kun tavaat kirjoitustasi.

Vierailija
19/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on taas kyllä turinointivaihde päällä, arvon elämääsikyllästyjä

Taas? En ole kyllästynyt elämääni tietääkseni.

Vierailija
20/32 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se vähintäänkin klusteri b:stä löydy.

-ohis