Ihmetyttää tuo Kiss-muoti KappAhlilla (pienille tytöille ja pojille)
Itse olen Kiss-fani ja en missään tapauksessa ostaisi tuollaista paitaa tytölleni tai pojalleni, jos eivät itse tykkäisi kyseisestä musiikista.
Meidän lapset kuulevatkin Kissiä melko usein autossa tms., mutta eivät toivo noita paitoja itselleen, vaikka (tai siksi), kun tietävät, mistä on kyse.
Olin tiputtaa silmäni,kun nyt näin, että KappAhl markkinoi 86-122 cm vaaleanpunaisia Kiss-paitoja tytöille. En siis voi ymmärtää vanhempia, jotka noita hankkivat lapsille jonkun muoti-ilmiön? vuoksi.
Siis onhan Kiss taas tulossa Suomeen ja kiertää aktiivisesti maailmaa, mutta eikö noita vaatteita voisi myydä jossain erikoiskaupassa esim. netissä eikä suuren ketjun vaatteiden joukossa. Eihän siellä myydä Metallica-paitojakaan tms.
Joo ja tiedän, että Kiss on todella aktiivinen tuolla tuotepuolella, mutta tämä menee yli ja ilmeisesti näitä paitoja hankitaan lapsille, kun ne kerran ovat myymälöissä tarjolla.
Kyselin todellakin 7-vuotiaalta pojalta, että toivoisiko tuollaista itselleen, mutta ei kuulemma toivo, vaikka muuten tykkääkin pääkalloista, Spidermaneista yms.
Minusta tuo Kiss-paita antaa viestin ympäristölle, että on oikeasti fani. Outo muoti-ilmiö siis.
Kommentit (22)
en ihmeemmiin välitä, jotain biisiä saattaa nyt kuitenkin kuunnella. Eikä meillä lapsetkaan sellaista halua kun eivät bändiä fanita, mieluummin valitsevat Star Wars paidan.
Ostin sen ihan huvikseni, koska minusta se oli hauska. Vauvalla on ollut myös Ramones-pipo ja Motörhead-body.