Ihmetyttää tuo Kiss-muoti KappAhlilla (pienille tytöille ja pojille)
Itse olen Kiss-fani ja en missään tapauksessa ostaisi tuollaista paitaa tytölleni tai pojalleni, jos eivät itse tykkäisi kyseisestä musiikista.
Meidän lapset kuulevatkin Kissiä melko usein autossa tms., mutta eivät toivo noita paitoja itselleen, vaikka (tai siksi), kun tietävät, mistä on kyse.
Olin tiputtaa silmäni,kun nyt näin, että KappAhl markkinoi 86-122 cm vaaleanpunaisia Kiss-paitoja tytöille. En siis voi ymmärtää vanhempia, jotka noita hankkivat lapsille jonkun muoti-ilmiön? vuoksi.
Siis onhan Kiss taas tulossa Suomeen ja kiertää aktiivisesti maailmaa, mutta eikö noita vaatteita voisi myydä jossain erikoiskaupassa esim. netissä eikä suuren ketjun vaatteiden joukossa. Eihän siellä myydä Metallica-paitojakaan tms.
Joo ja tiedän, että Kiss on todella aktiivinen tuolla tuotepuolella, mutta tämä menee yli ja ilmeisesti näitä paitoja hankitaan lapsille, kun ne kerran ovat myymälöissä tarjolla.
Kyselin todellakin 7-vuotiaalta pojalta, että toivoisiko tuollaista itselleen, mutta ei kuulemma toivo, vaikka muuten tykkääkin pääkalloista, Spidermaneista yms.
Minusta tuo Kiss-paita antaa viestin ympäristölle, että on oikeasti fani. Outo muoti-ilmiö siis.
Kommentit (22)
Oma tyttö (5 v) tykkää Eddie Vedderistä, eli voi pienetkin tykätä aikuisten musiikista.
Sillä on se nyt aika harvinaista kuitenkin, että 86 cm kokoinen lapsi tykkää Kissistä niin, että paita pitää ostaa...
eikä kyseinen lapsi osaa nimetä edes yhtä Kissin biisiä tai muutenkaan kuuntele sitä tai fanita! Ja aikuisilla sama asia..
Muutenkin tykkään ihanista lasten vaatteissa joissa kivoja värejä ja "lapsellisia" kuvia. Haluan ennemmin nauttia niistä.
Ja varsinkin kun lapsi ei vauvana vielä osaa kertoa mistä musiikista tykkää ja ei välttämättä olisi se kiss.
Me joskus kuunnellaan Kissiä autossa, ja lapset tykkää.
keikalta bändipaidan lapselleni. Ollaan rock-henkinen perhe ja kaupungille tykätään pukeutua saman henkisesti;) Keikoilla näkee myös lapsia ja omanikin on ollut mukana. Et ole varmaan seurannut viime vuosina vaateketjujen tarjontaa? Zara, stockmann, mainitsemasi liike ja hm ovat myyneet eri bändien paitoja jo aiempina vuosina. Eli ei ole uusi ilmiö. Itse suosin paitoja joissa ei lue liikkeen nimeä.
Kyselee uskovainen äiti, joka ei kuuntele radiota.
Ja uskovainen äiti voi googlata kissin kun koneella kuitenkin on.
Joukko vanhoja ukkoja jotka olivat pinnella n.20vuotta(?) sitten. Tunnettuja kasvomaalauksia ja mm. laulajan Gene Simmonssin omituisesta kielestä.
Saako lapselle osta Metallica paidan jos hän ei osaa mainita yhtään biisiä mutta tykkää jorailla musiikin tahtiin?
Ja uskovainen äiti voi googlata kissin kun koneella kuitenkin on.
Älä nyt tuommosia ehdottele, säikähtää vielä hakutuloksista :D
Mun kuusivuotias olisi varmaan aivan intona. "Rokkimusiikki" on nyt jotenkin pinnalla. :) Meillä myös lapsi (poika muuten) on jo pitkään halunnut itse päättää vaatteistaan. Käytännössä kaupassa minä valitsen muutaman vaatteen, joista saa valita, mutta aina välillä se bongailee sieltä kaikenmaailman pääkallokammotuksiakin... :)
jonkun jääkiekko tai jalkapalloseuran fanituotteiden kanssa. Tuskin ne vauvatkaan vaikka Real Madridia fanittavat vaikka niiten tuttipulloista juovat.
ostin sen keikalta sen kummempia miettimättä :D Pitääkö kaikki analysoida niin perin pohjin..
Ettei lapsi (2-6v) voi pitää minkään bändin paitaa jos ei oikeasti ole kova fani???? Siis mitä??
Ei enää eletä 80-90 luvulla! Silloin ne jotka diggasi jotain bändiä piti idoliensa kuvia seinillä ja pukeutui asiaan kuuluvasti..
Nykyään saa pukeutua niin kuin haluaa. Olla hieman juppi, hippi ja punkkari. Harva 2v fanittaa aidosti mitään bändiä..
Ja tälle syntyvälle vauvalle eka vaate, jonka olen ostanu, oli musta body Kissin logolla. Kissiä, Alice Cooperia ym se on tuolla masussaki kuunnellu aika paljon. Vielä ku löytäs Sonata Arctican boduyn tai huivin niin oisin onnellinen.
fanittavat mitään niitä kuva-aiheita mitä niiden vaatteissa on. Vauvallani oli Kiss-body, koska minä Kiss-fanina tykkäsin katsella sitä enemmän kuin vaikka nallebodya. Minun silmääni miellyttämäänhän ne vaatteet on hankittu eikä vauvaa.
Sitten kun ihminen ostaa itse vaatteensa, tuntuisi hassulta että Kissiä kuuntelematon valitsisi Kiss-paidan, mutta pienet lapset jotka eivät muutenkaan niihin valintoihin vaikuta ovat musta vähän eri asia.
kertoo pienen lapsen päällä lähinnä siitä, että hänen vanhempansa tykkäävät bändistä. Ainakin minä ostan lapselleni vaatteita mitkä miellyttää minun silmää. Ihan sama esim jonkun isä diggaa jalkapallojoukkuetta ja ostaa seuran paidan lapselleen...
olen nähnyt tosi pikkuisiakin faneja keikoilla eli onhan niitäkin.