tietääkö kukaan hoitoainetta hiuksille joilla saisi ryhtiä ja paksuutta hiuksiin?
Kommentit (11)
Mulla ehdottomasti parhaiten toimii Redkenin Real Control (viininpunaiset pullot). Käytän saman sarjan tehohoitoa 2 x viikossa ja muina paäivinä shampoo + normaali hoitoainen samasta srajasta. Tuloksena upeat, kiiltävät ja hyväkuntoiset hiukset. Kalliita tetty ovat, mutta eikäs ne hiukset ole naisella aika tärkeät?
Goldwell Trendline Volume Double Boost Rootlift Spray
Suosittelen! Toimii jopa pitkähköihin paksuihin hiuksiini.
Onko oikeasti mahdotonta ymmärtää, että joillain ihmisillä ei vain ole varaa maksaa sampoosta omaisuuksia?
mä EN tajua, että jotkut ovat niin köyhiä ettei paria-kolmea kymppiä voi kuukaudessa laittaa hiuksiinsa. Miten voi hankkia lapsia jos ei sen vertaa rahaa....
Tigin shampoo maksaa ehkä sen 25 euroa, mutta kestää MONTA KUUKAUTTA! Markettikama maksaa 5-10 euroa, mutta niitä saa samassa ajassa ostaa monta tötsää. Hintaero ei siis ole iso, mutta laatuero on.
Esim. mun käyttämäni värihiusten shampoo (kampaajalta) on niin riittoisaa, että se kestää saman ajan kuin kaksi markettishampoopulloa. Ja ihan on käytännössä todettu. Kunnon shampoota ei tarvitse lotrata isoja määriä, eikä hinta näin muodostu loppupeleissä kalliiksi.
Onko oikeasti mahdotonta ymmärtää, että joillain ihmisillä ei vain ole varaa maksaa sampoosta omaisuuksia?
Nykyään on paljon kampaamotuotteiden tasoisia tuotteita päivittäistavarakaupoissa, ja myös kampaamopuolelta niitä siirtyy päiv.tavarapuolelle (kuten esim. Got2Be).
Ja ap kyseli tuuheutta, ei niinkään tehohoitavuutta? Useissa tuotteissa ne sulkevat toisensa pois.
Ap, kokeile Nivean uutta Volume Sensation-sarjaa. Hoitoaine on kiva vaahtomainen, tosin mä aluksi annostelin sitä ihan liikaa kun vaahtoa tulee tursuamalla purkista. Antaa volyymia, eikä latista hiuksia.
Toinen ihana on Syoss (en ole varma oikeinkirjoituksesta), shampoopullo on musta ja hoitoainepullo valkoinen, kyljessä lukee volyme jotain. Sekä tuo Syoss että Nivea ovat silikonittomia.
On oikeasti ihan sama mitä sampoota käyttää. Tuuheutta saa parhaiten Tigin Bed Head Superstar Queen for a day -tuotteella.
hiustököttiä (mitä tahansa), hiukset latistuvat. Myös liian paljon hiustenmuotoiluaineita - lattea tulos.
Kannattaa valita silikonittomia tuotteita.
your highness-hoitoaine ja shampoo
ei mitään halppis kamaa. toimii.