Tunnistin juuri av-palstalta TUTUN!
Kommentit (54)
Anne S:n, vaikkei se myönnäkään että täällä käy kun kerran kysyin .)
Itse yritän muunnella vähän edes taustoja, ettei tunnistettaisi. Jos siis jaksan..
tunnistaminen on mahdotonta - lasten määrää, liiton pituutta, asuinpaikkaa jne.
Oletan, että näin tekee jokainen järkevä ihminen.
kun kaikkihan nykyään kirjoittaa vierailijana?
Eli voihan jonkun kirj.tyylistä tunnistaa mutta mitä se auttaa kun se on vain se yksi ketju?
Eihän nimimerkit tuu näkyviin jos ei itse ole rekisteröitynyt kun aloittaa ketjun.
Vai mistä tunnistamisesta te nyt puhutte???
Miksi pitää laittaa ihmisten nimiä tähän?
Ihan ilkeyttänne että jollekin tulee skitso olo?
Varmaan jokaiselle joka tänne kirjoittaa on ihan sama tunnistaako joku vai ei.
Jos on tullut ilkeiltyä,eiköhän se ole sallittua kun kaikki on anonyymejä,eli kenellekään ei suoranaisesti henkilökohtaisesti tarkoituksella olla ilkeitä.
t.toinen h:lla alkava, jota ei haittaa jos joku tunnistaa
Minuakaan ei haittaa jos joku minut tunnistaa, en ole muuttanut lasten lukumääriä, sukupuolia ym. Kirjoitan vain sellaista, mikä ei loukkaa ketään.
Onko nyt hienoa kun luulette tunnistaneenne jonkun täältä? Voi hyvä yksinkertaisuus.
Ihan sama sinänsä jos kyse on minusta, koska en kirjoita tänne mitään salaamisen arvoista, mutta ihan noin niin kuin yleisellä tasolla tartteeko niitä nimiä tänne laittaa? Mitä te sillä saavutatte? Säälittävää...
Asianosaiset, tehkää rikosilmoitus.
ja LUULEE tunnistavansa monia tuttujaan.
Mullekin aina av:ta lukiessa tulee mieleen, että toikin juttu on kuin sen ja sen näppikseltä. Mutta harvemmin varmaan kirjoittaja on se, jota ajattelen.
näiden nimien paljastajia.
Ylläpito nimittäin näkee mistä nämä viestit tulee.
Sari, jaana, Kirsi, Maria, Nina, Ritva, Anu, Johanna, Aila, Eeva, ja muitakin tulee eks tempore almanakasta mieleen, voisko noista nostaa kunnianloukkauksen?
olen tunnistanut useammankin...
Toivottavasti minua ei kuitenkaan ole tunnistettu.
€=OP