Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistin juuri av-palstalta TUTUN!

Vierailija
12.03.2010 |

Kirjoitustyylisi paljasti:-p moi!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulin kerran, että joku pilailee kustannuksellani sillä oli niin hyvin minua kuvaava juttu kirjoitettu ihan yksityiskohtineen, mutta olikin sitten jostain muusta kyse sillä ei kai kukaan ole niin hullu, että tutusta kirjoittaa tänne itsenään, vai?

Vierailija
22/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja LUULEE tunnistavansa monia tuttujaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain oli ihan samat jutut. viimeinen niitti stooriin oli että sillä oli sama ultra päivä kun mulla, niin ajattelin että nyt joku luulee tosiaan minuksi tuota!

Vierailija
24/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tunnistaisi mut. Tietäisinpähän ainakin jonkun tutun käyvän täällä :D

Vierailija
25/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain oli ihan samat jutut. viimeinen niitti stooriin oli että sillä oli sama ultra päivä kun mulla, niin ajattelin että nyt joku luulee tosiaan minuksi tuota!

että joku oli nostanut pari kuukautta vanhan ketjun, ja minä kommentoin OMAA tekstiäni tyyliin "tässäpä fiksu kirjoitus"! :DDD

Vierailija
26/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan S....toivoo S

:D

Vierailija
27/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan S....toivoo S

t. S:-)

Vierailija
28/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän palstailevan täällä.

Vierailija
29/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te voitte tunnistaa jonkun? Joskus tuntuu, että jonkun jutut olis kuin omasta kynästä kirjoitettuja, on saman ikäisiä lapsia jne. Ja sitten joku luulee tunnistavansa minut? Älkää olko niin varmoja...

Vierailija
30/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa tänne hänelle kertomiani asioita, ollen olevinaan minä, enkä varmasti tiedä, että kuka se on.

Kerron samoja asioita välillä useammalle.

Vierailija
31/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin Inkerin!

Vierailija
32/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te voitte tunnistaa jonkun? Joskus tuntuu, että jonkun jutut olis kuin omasta kynästä kirjoitettuja, on saman ikäisiä lapsia jne. Ja sitten joku luulee tunnistavansa minut? Älkää olko niin varmoja...

Minäkin olen joskus lukenut täältä juttuja, joissa on jotain samanlaisia yksityiskohtia kuin omassa elämässä, ja ajatellut että nyt varmaan joku luulee tuota minuksi.

Itse tekemäni tunnistuksen vahvisti kirjoittaja itse olemalla niin tyhmä, että meni häpeäraivossaan riehumaan sokeasti toiseen ketjuun (jota toivorikkaasti kuvitteli minun aloittamakseni).

Vierailija
33/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemäni tunnistuksen vahvisti kirjoittaja itse olemalla niin tyhmä, että meni häpeäraivossaan riehumaan sokeasti toiseen ketjuun (jota toivorikkaasti kuvitteli minun aloittamakseni).

Vierailija
34/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat ihastuttavalta ihmiseltä

Vierailija
35/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten lukumääriä,miehen pituutta!täytyypä alkaa vääntään jotain valhetta niistäkin, jos, kuten eräs asian ilmaisi, järkevät tekee niin.

ELÄKÖÖN,PROVOT JA VALHEET KUNNIAAN!

Vierailija
36/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin oleellista ei ole vielä tarttunut haaviin.

Taidan olla outo kun en ole tajunnut muuttaa mitään lasten lukumääriä,miehen pituutta!täytyypä alkaa vääntään jotain valhetta niistäkin, jos, kuten eräs asian ilmaisi, järkevät tekee niin.

ELÄKÖÖN,PROVOT JA VALHEET KUNNIAAN!

Vierailija
37/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole tunnustanut eteenpäin, että tunnistin ;)

Kyseessä hyvä ystävä, joka pohti täällä sellaista asiaa, josta ei ollut minulle puhunut lainkaan, johtuen varmaankin siitä, että tietää jo valmiiksi kantani....

Onpa minutkin saattanut tunnistaa, mutta se joka on niin tuttu, että tunnistaa, saa tunnistaakin ja taas puolitutut ei niistä asioista tiedä -> ei osaa yhdistää!

Vierailija
38/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten ettei se vaikuta jutun pointtiin.

Olen kirjoitellut todella arkaluontoisia asioita joista en ole puhunut kellekään.

No kerran kirjoitin hyvin arasta asiasta muuttamatta mitään ja laittamalla lasten iät niin tarkkaan että ehkä joku saattoi ajatella onkohan se toi. Tuskinpa meitä kukaan siitäkään tunnistaa, näytetään päälle päin hyvältä parilta ja varsinkin mieheni täydelliseltä isältä ja mieheltä.

Vierailija
39/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan minä? Kerrohan jotain minusta :) Millä kirjaimella etunimeni alkaa?

Vierailija
40/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan ja hyvää yönjatkoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi