Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistin juuri av-palstalta TUTUN!

Vierailija
12.03.2010 |

Kirjoitustyylisi paljasti:-p moi!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä haittaa yhtään. Puhutaan muutenkin tuttujen kanssa tän palstan asioista.

Vierailija
2/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistetaan kertoessani esim lapseni astmasta ja allergiasta. Jos sen sijaan on jotain arkaluontoista asiaa, liittyi se sitten perheeseeni tai ystäviini, muuttelen hieman faktoja, esim. ikää asuinpaikkaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne.

Vierailija
4/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laminoidun BMI-taulukon.

Vierailija
5/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun minä kirjoitan totuudenmukaisesti tarkistan, että se on painokelvollista tavaraa. Eli ei haittaa, vaikka tunnistaisitkin (tosin nimeni ei ala h:lla).

jos en halua itseäni missään tapauksessa tunnistettavan, niin sitten vaihdan lasten sukupuolta ja ikää, tai lisään perheeseen olemattoman vauvan tai jotain.

Vierailija
6/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitustyyliäni, sanavalintojani, lasten määrää, ikääni, lasteni ikää jne. jne. Joskus kirjoitan jopa naapurini tunnusmerkeillä :)

Vierailija
7/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni alkaa H:lla... kukahan mut tunnisti?

Vierailija
8/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron joskus täällä kirjoitellessani asuvani ulkomailla.

terveisin äityli "Espanjasta"

Vierailija
9/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin nimi alkaa h:lla. olenko se minä?

Vierailija
10/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mistä ketjusta tunnistit mut. normaalisti muokkaan tekstistä tunnistettavuuden pois.

"H"

Vierailija
11/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan S....toivoo S

Vierailija
12/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaminen on mahdotonta - lasten määrää, liiton pituutta, asuinpaikkaa jne. Oletan, että näin tekee jokainen järkevä ihminen.

Ja minä pituutta ja painoa :D

Vierailija
13/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistinpa täältä aikoinaan henkilön, joka kertoi itsestään erittäin noloja asioita, joita ilmeisesti juuri minä en olisi saanut kuulla. Tyyppi ei varmaan ikinä pääse yli nöyryytyksestään, päätellen siitä, miten hullunkurisesti skitsoilee ja huhuilee täällä. (Tiesin kyllä muutenkin, jo ennen hänen paljastumistaan täällä, minkä kohortin "ihmisestä" on kyse.)

Vierailija
14/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan ainakin

Vierailija
15/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big deal. Jos vastaan johonkin noloon asiaan (esim. seksijutut), muuntelen tiedot niin, ettei kukaan voi varmaksi sanoa. Sitten taas jos puhutaan jostain kaksivuotiaan uhmasta, saa tutut ihan rauhassa ihmetellä. :) Eiköhän ne tiedä muutenkin ne jutut.

Vierailija
16/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun keskusteluihin ja milloin minulla on kaksi, milloin kolme lasta. Toisinaan olen ollut naimisissa 7 vuotta ja toisinaan 10. Joskus asun maalaiskylässä, joskus kaupungissa.

Totuus on, että olen lapseton 20-vuotias opiskelija joka ei edes asu Suomessa.

Vierailija
17/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun keskusteluihin ja milloin minulla on kaksi, milloin kolme lasta. Toisinaan olen ollut naimisissa 7 vuotta ja toisinaan 10. Joskus asun maalaiskylässä, joskus kaupungissa.

Vierailija
18/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan S....toivoo S

:D

Vierailija
19/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla toisiltamme salattu saati että sitä jotenkin hävettäisiin. joskus vähän naljaillaan.

kirjoitettuja ajatuksia nää on vähän kuin päiväkirjaan kirjoitetut. mieli ja ajatukset muuttuu. joka näitä lukee pysyvänä totuutena saa toki lukea rauhassa ja muodostaa minusta millaisen mielikuvan mielii.;)

sen jälkeen ku eräs hlö miut tunnisti en ole enää kovin henkilökohtaisia kirjoittanu. terkkuja tj:lle!

Vierailija
20/54 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mulla ole elämää, jos käyn toisinaan provoilemassa ja hauskuuttamassa itseäni ja muita av-palstalla? Tosikkoa porukkaa. ;)

Kantsis ehkä hankkia elämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan