Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua, kun 1,5v ei suostu syömään itse?

Vierailija
28.05.2008 |

Lapsi osaa kyllä varsin hyvin syödä itse, mutta tällä viikolla ei suostu millään. Kauhea huutoa alkaa, kun antaa lusikan käteen. Syö kyllä sitten kun syötetään. Onko tämä nyt jotain uhmaa vai mitä? Hän oli kyllä kipeä pari päivää ja ymmärrän et silloin voi vähän kiukuttaakin, mut nyt ihan terve jo. Pitäiskö mun sit vaan nostaa lapsi pois syöttötuolista ja antaa olla ilman ruokaa vai jatkaa vain syöttämistä? Ei jaksais tapella tuon syömisen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on vielä niin pieni, että tuollaisia syöttötilanteita tulee vastaan vielä hyvinkin seuraavat 3 vuotta.

Vierailija
2/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItä paitsi taitaa olla uhmäikä tulossa tai jo päällä... Syötä nyt vaan ja jonain kauniina päivänä huomaat, että lapsi haluaa syödä ihan itse. Jos pari vuotta vanhempi lapsi kiukuttelee syömisen kanssa, niin sitten voi jo sanoa, että menee pois pöydästä, jos ei itse syöminen kiinnnosta. Isompaa en lähtisi syöttämään, mutta 1,5-vuotiasta ehdottomasti kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ovat toisinaan liian haudanvakavia tällaisissa asioissa.

Vierailija
4/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa kertoa nalkaansa eika valttamatta ymmarra syy-seurausta siita etta ei itse syonyt ja nyt on nalka.

Ei meidan 2 v todellakaan joka ruokalukerralla itse syo vaan auttaa taytyy.

Vierailija
5/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista.

Vierailija
6/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa on tuollaista. Ja menee taatusti ohi.

Vierailija
7/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän