Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teidän isommat lapset ovat hoidossa, vaikka itse olet kotona? Opiskeletko tms.?

Vierailija
11.03.2010 |

Meillä 2 pienempää ovat hoidossa ja itse olen tällä hetkellä äitiyslomalla ja vauvan pitäisi syntyä koska tahansa.

Meillä isompi tarhalainen on 5v (lähtee syksyllä eskariin) ja pienempi on melkein 3v.

Ja lapset tulevat olemaan hoidossa myös, kun olen vauvan kanssa kotona.

Syy:

Pienempi on kuntoussyistäkin tarhassa (meni tarhaan vähän yli 1 vuotiaana) ja koska isompi on jo niin iso, että kaipaa kavereitaan.

Meillä isommalla on nyt ollut perjantait vapaana (viimeisen kuukauden ajan) ja jos hän ei halua jonain muuna päivänä tarhaan, saa jäädä kotiin. Pienemmän kanssa tuo ei onnistu, lapsi menee ihan sekaisin, kun tutut rutiinit sekoittuvat.

Vien lapset tarhaan 9-10, riippuen monelta esikoisella alkaa koulu (esikoinen on ekalla), yleensä kymmeneksi ja haen heidät välipalan jälkeen klo 14.00 (haen esikoisen matkan varrelta, koulu on onneksi matkan varrella, perjantaisin lapsen koulu loppuu jo klo 12.00, sen takia keskimmäisellä on silloin vapaa päivä).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi lapsi on eskarissa, siksi joudun sinne joka päivä viedä ja koska lapsi on kahden paikalla ja viivästymistä siellä sun täällä niin lapsi on muutamana päivänä pidempään kuin klo 13.

Vierailija
2/2 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee leikkikavereita. Täällä kotipuolessa ei ole niitä ja on kohta erakko. Ilokseni olen huomannut, että hän on kehittynyt valtavasti päiväkodissa aloittamisen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi