Hermostuin todella ja heitin melkein mieheni tavarat pihalle...
Olen yrittänyt kovasti laihduttaa vuoden alusta ja muutama kilo onkin lähtenyt. Paljon on kuitenkin vielä jäljellä.
Kuukautiset lähestyvät ja mieleni tekee kamalasti makeaa. Pyysin miestäni tuomaan töistä tullessaan suklaata pahimpaan tuskaan, mutta tämä kuitenkin unohti. Hermostuin siitä (ehkä hiukan liikaa asian pienuuden huomioon ottaen) ja äyskäisin aika kiukkuisesti miehelle. Mies sitten siihen, että Eipä sunkaan kannattais sitä suklaata tohon tahtiin vetää, oksettaa jo muutenkin toi sun läskivuori. Ei kuulemma meinaa saada seisomaankaan, kun olen niin kuvottava.
Menin ihan hämilleni tästä purkauksesta, varsinkin kun mies hyvin tietää millaista taistelua tää laihduttaminen on mulle ollu. En osannu sanoa siihen mitään, kun mies vielä haukku ja lähti ovet paukkuen kotoa. Ei kuulemma jaksa mua kattoa kun aina nalkutan ja näytän niin vastenmieliseltä. Hän on kuulemma yrittäny kannustaa ja jaksaa että jos vaikka laihtuisin hiukan siedettävämpään kuntoon ni ei tarttis aina hävetä kavereiden seurassa.
Mies siis lähti ties minne, ja mä täällä vellon tuskissani kotona. Tiedän kyllä, että se tulee yöksi kotiin, mutta harmittaa kovin. Kyllähän mäkin sanoin tyhmiä juttuja sille, mutta nää läski-jutut vaan osu tosi arkaan paikkaan.
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (2)
että miehes hermostui niin kovasti että tiesi mikä on sulle arka paikka ja sanoi vain loukatakseen, TOIVOTTAVASTI!
minä olen lihonut kolmen lapsen jälkeen aika lailla, pylly täynnä selluliittiä ja tunnen itteni rumaksi, silti mieheni jaksaa kehua minua ja haluaa seksiä lähes joka päivä! jos rakastaa toista niin ei ulkonäön pitäisi haitata, jos ei ihan liikuntakyvyttömäksi liho!
Mun ex-mies oli vastaavanlainen. Näytteli tykkäävänsä, mutta hermostuessaan otti sen kortin esiin et olen ruma, läski ja saamaton (kun laihduin liian hitaasti tms.). Alkuun kehtasi vielä väittää, että 'ompahan mistä pitää kiinni' ja muuta soopaa..
Nykyinen mieheni on osoittanut todeksi sen, että rakkaus kestää muutokset kropassakin. Näytän nimittäin aivan kaamealta kun olen viimeisilläni raskaana. Siitä huolimatta ukolla ei kyllä ole mitään ongelmaa 'saada pystyyn' vaikka keikistelisin ilkosillani keskellä kirkasta päivää. Ja sanoo vielä usein ihan oma-aloitteisesti kaikkea myönteistä ja hellyttävää.. eli ei todellakaan häpeä mua missään.
On tuo ukkokin meidän liiton aikana lihonut reippaan kymmenen kiloa ja toki mä sen näen. Mut ei se ole vaikuttanut mun tunteisiini.. pikemminkin vähän leikkiä lasketaan asiasta ja kannustetaan toisiamme keventämään kun on tarvetta.
Eli mietipä onkohan tuo miehesi ihan tosissaan sun kanssa?