Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee kauppaan, jos lapsi mahataudissa?

Vierailija
11.03.2010 |

Kauppaan matkaa 5 km. Mies tietysti reissussa. Uskaltaako 6-vuotiaan jättää yksin siksi aikaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille autoa? Lapsi voi odottaa autossa kun haet tavaraa kaupasta. Mulla oli lapsena oksennustauti ja leikin pihalla. Oksensin puskiin ja jatkoin leikkimistä. En minä ainakaan ulkonaoloon kuollut.

Vierailija
22/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakaan ei ole mikään ongelma lähteä auttamaan jos joku on tuollaisessa tilanteessa, olkoon vaikka puolituttu. 10km ei ole matka eikä mikään, 30 kilometriäkin on ihan "tuttu" auttamisväli minulle.

Kysy nyt kuitenkin joltakin! Oksentelevaa lasta älä jätä missään nimessä yksin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin jo aikaisemmin että mä kävisin kaupassa jos vaikka naapuri pyytäisi apua.

Mutta ap:lle nyt ei mikään ehdotus kelpaa ja mä olen täysin syytön siihen että asuvat jossain korvessa ilman turvaverkkoja.

Vierailija
24/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ JÄTÄ YKSIN! Voi vaikka tukehtua oksennukseen tai hätääntyä muuten siitä kun onkin kipeänä yksin. Olen itse myös pienenä pyörtynyt mahataudissa...

Taksi tai oma auto käyttöön, ja lapsi mukaan! TAi jos tosiaan asut ihan korvessa kaukana sivistyksestä, soitat kyläsi/kaupunkisi sosiaalihuoltoon ja pyydät heitä tuomaan teille ruokaa ja juomaa!

Mitä täällä uikutat kun asiaan on monta ratkaisua, kun vaan jotakin niistä suostuisit käyttämään!

Vierailija
25/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaika et tunnekaan. Itse ainakin olen antanut ketäista jaffaa kun on tarvittu, vaikka en naapureita tunnekaan. Kai teillä joku naapuri on vai asuuko nekin yhtä kaukana kuin kauppa on?

Vierailija
26/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli sen aikaa kotona ja puhui välillä kanssani puhelimessa, jotta tiesin, että kaikki ok.

Täällä maalla ei ole noita kioskeja eikä kotipitsoja, joten niistä ei siksi ole apua. Yhdet naapurit on tässä lähellä, mutta ovat juuri nyt matkoilla. Mutta selvittiin tästäkin ja nyt pärjätään, kunnes lapsi on toipunut.

ap