Onko nainen sinusta pienikokoinen, jos on
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36.
Vai onko 155 cm nainen pienikokoinen vaikka käyttää vaatekokoa 40.
Pohdintaa :)
Kommentit (51)
miten voi 32 kokoset paidat mennä päälle jos on runsas c-kuppi???
koko 32 naisen ympärysmittä on liiveissä vaikka 65 tai 70 ja näissä kuppi c on pieni.
32 paidat menee runsas c-kuppiselle, niin on kyllä kuppikoko arvioitu pikkasen pieleen :D Mutta juuri MeNaisissa olikin juttua, että yli puolet suomalaisista naisista käyttää väärän kokoisia rintaliivejä :D
Heh, ja en kyllä tiedä onko siinä mitään lälläteltävää, jos on muuten laiha mutta sitten on törkeät hinkit etukenossa :) Sopusuhtaisuus on kauneinta!
Entä jos nainen on 163cm, 49 kiloa ja c kupin rinnat. Onko se pieni vai normaali ?
niin vasta E ja siitä isommat on isot tissit. Itselläni on 70F eikä ole mitkään jättilollot vaan ihan keskiverrot tisulit.
Joten kyllä mun mielestä esim. 70C on pienitissinen.
Pienikokoinen, kuten moni onkin jo vastannut, on sekä lyhyt että hoikka. Megakokoiset rinnat ei tee lyhyestä ja hoikasta naisesta suurikokoista. Miksi tässä ketjussa muutenkin kinastellaan mikä kuppikoko on iso ja mikä ei?
ei ole koskaan pieni. olen ollut joskus reilusti alipainoinen mutta pitkä ja aina mua on isoksi sanottu.
mä olen oikeasti 182 cm (enkä provo niin kuin sinä) ja painan 65 kg. Ihmiset sanoo jatkuvasti tosi laihaksi. 5o-kiloinen 180cm nainen on ruumishuoneella.
T. 183 cm / 52 kg.
ei aina tarkoita tosi lyhyttä. Itse olen 164 (en siis kovin lyhyt), 49 kiloa. Ja onneksi minulla on myös rinnat, lasten ansiota!=) Jos on oikeen pitkä ja hoikka, voi silti olla siro. Mutta tuskin tuosta pienikokoisuudesta on mitään tarkkaa määritelmää. Minua pidetään pienikokoisena, vaikka on olemassa minua paljon pienempiäkin naisia, ainakin lyhyempiä!
ja raajat eivät kovin painavia ole.
Itse olen 175 cm ja 48 kg, ja voin ihan hyvin.
mä olen oikeasti 182 cm (enkä provo niin kuin sinä) ja painan 65 kg. Ihmiset sanoo jatkuvasti tosi laihaksi. 5o-kiloinen 180cm nainen on ruumishuoneella.
T. 183 cm / 52 kg.
itse olen kyllä saanut eräänkin kerran kuulla olevani pieni.
Olen 152cm, ja 52g. Ja liivit on 75D (ennen oli 70D, mutta kolme raskautta ja pitkää imetystä on vähän muokannut ympärystä..). Toivon kyllä, että tässä kohta palataan taas pienempiin lukemiin, kunhan saan painon takaisin sinne missä se on ollut. Toistaiseksi ei ole vielä paljon paino tippunut, mutta lihasta on kyllä löllöjen tilalle tullut, mikä ei ole huono juttu yhtään ;)
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36 = LAUTA
ovat tällaisia lautoja.
Yleensä se tulee vielä sellaisella ärsyttävällä äänensävyllä "voi kun pieni, voi kun pieni käsi, voi kun sä olet kevyt" jne.
Olen 173 pitkä ja painan 53. Hyvin siro, olen aina ollut. Miehet pitää mua pienenä, oon miettinyt että miksi? ja varmaan just sen takia että tota painoa ei ole kauheesti?
Mä olen kuitenkin sopusuhtainen, mulla ei ole mitään kauheita hinkkejä, mutta ei a-kuppejakaan. Mä olen täydellinen!! Ainakin omasta mielestä ja mun miehen mielestä jonka kanssa olen ollut yhdessä jo melkein 17 vuotta.
Niin, silti aina välillä kuulen kommenteja miehiltä että "vitsi sä olet pieni"?
Juu, en ymmärrä, mä pidän pientä lähinnä lyhyenä ja mä en ole lyhyt.
Mutta en pidä pienenä ihmistä joka on lyhyt mutta lihava.
ps. en pidä myöskään vitosta ja kutosta miehinä :D
vaan urheilullisen ja vahvan näköinen.
mun mielestä pieniä naisia on lyhyet ja hoikat. tyyliin alle 160cm ja 50kg.
Jep..itsellä AA-kuppikoko, ja olen 147 cm/40 kg täytän kohta 30 v. ja kaiken lisäksi olen babyface! Aitoa pienikokoisuutta parhaimmillaan, ;) :D Huumorilla elämässä pärjäthään. :)
Olen about 166cm ja paino vaihtelee 54-56kg kohalla housukoko 38 ja paidat 36 ja joskus oon kuullu olevani pieni... itteni mielestä oon ehkä pelkästään siro käsien perusteella.
Minäkin kuulen usein olevani pieni. Omasta mielestäni pitää olla hoikka ja lyhyt ollakseen "pieni".
Olen 166 cm pitkä, mutta kai se on sirous joka saa vaikuttamaan pieneltä (liivit 65, kenkä 37, ranne 13cm, pää 53cm).
se voikin olla noin vaikeata hyväksyä hoikkia mutta isorintaisia naisia...ei ole minun vika että ootte läskejä-lautoja...t. minivenus
laihuttakaa läski..sitte ku mahutta povitaskuun ni ootta tarpeeks pieniä..:b