Onko nainen sinusta pienikokoinen, jos on
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36.
Vai onko 155 cm nainen pienikokoinen vaikka käyttää vaatekokoa 40.
Pohdintaa :)
Kommentit (51)
pienikokoinen nainen on lyhyt ja hoikka.
kun minikokoiset taskuvenukset ovat pieniä...sellaiset syliin mahtuvat yhdellä kädellä heilautettavat keijukaiset...
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36 = LAUTA
eka on putki ja toka on pallo :) Sellanen 150-160 cm ja hoikka, on pienikokoinen.
taas on läskit mammat isoine tisseineen liikkeellä : D
mitä hittoa niillä tisseillä tekee? siis ihan oikeesti?
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36.
Vai onko 155 cm nainen pienikokoinen vaikka käyttää vaatekokoa 40.
Pohdintaa :)
172 cm pitkä, kengän koko 39 ja niin laiha että mahtuu vaatteisiin kokoa 34/36. Vai onko 155 cm nainen pienikokoinen vaikka käyttää vaatekokoa 40. Pohdintaa :)
t- MIES
taas on läskit mammat isoine tisseineen liikkeellä : D mitä hittoa niillä tisseillä tekee? siis ihan oikeesti?
ei ole isoja tissejä mulla
vaatekoosta ei voi päätellä rintojen suuruutta...itse käytän kokoa 32 tai xs ja omaan runsaan c-kupin rinnat...
vaikka makaisi anorektisena sairaalassa. Jos puhutaan koko ihmisestä (eikä vain vaatekoosta), pienikokoinen viittaa ennen kaikkea pituuteen.
51kg ja 164cm. d-kuppi. Pieneksi on aina väitetty.
vaatekoosta ei voi päätellä rintojen suuruutta...itse käytän kokoa 32 tai xs ja omaan runsaan c-kupin rinnat...
sorry vaan.
tarkoittaa että rinta on suurempi kuin c mutta pienempi kuin d. runsas c eli täyteläinen c! sori vaan...
Olen n. 160 cm pitkä ja osittain koossa 40 (yläosa pienempi). Itsekin ihmettelen näitä pieneksi sanovia, mutta he ovat yleensä niitä yli 170 cm.
Ei toi nyt kovin pitkä ole ja lihava nyt ei ikinä ole pieni vaikka olis kuinka lyhyt jos painoa on kauheesti.
jo itse sana sen sanoo PIENIkokoinen.
Jos olet tukeva, et pieni.
Jos olet pitkä, et pieni.
kumpikaan ap:n esimerkeistä ei ole pienikokoinen.
Minua on sanottu pieneksi, olen 160 cm, 46 kg ja käytän vaatteissa kutakuinkin kokoa 34 tai S mallistakin riippuen.
Kasvoni ovat kapeat ja olen vaalea, en ole kuullut olevani kaunis mutta juuri "söpö ja pieni".
miten voi 32 kokoset paidat mennä päälle jos on runsas c-kuppi???
ne 32 koon paidat menee kun 34 on jo liian iso...lälläslää...
esim. 155/50