Mun miehen palkka on tasan kaksi kertaa mun palkka
olemme molemmat akateemisia, valmistuneet samaan aikaan jne.
Eikö ookin helkutin hienoa?!
Kommentit (27)
Aloittajalla on varma, verorahoista maksettu virka eikä tarvitse yt:itä pelätä. Siksi hänen palkkansa on pienempi. Ei riskiä -> ei suurta palkkaa. Miehesi on yksityisellä puolella ja voi saada kenkää koska tahansa, siksi hänen palkkansa on parempi. Sellaista se on, ei voi saada sekä julkisen puolen turvallista vakivirkaa että yksityispuolen palkkaa.
Me ollaan molemmat yksityisellä puolella, ja mun palkka on sellainen naisekonomin keskipalkka. Eli ei ole kyse julkisen ja yksityisen eroista.
rohkeasti miesvaltaiselle alalle! Palkkaus kunnossa ja työskentelykin mukavampaa miesten kanssa, kuin jossain naisvaltaisella alalla. Ei nää asiat edisty vain valittamalla, teot auttaa.
Aloittajalla on varma, verorahoista maksettu virka eikä tarvitse yt:itä pelätä. Siksi hänen palkkansa on pienempi. Ei riskiä -> ei suurta palkkaa.
nykyään, että virka on jatkuva. kyllä ne vaan pätkätöitä on. Ehkä jossain virastossa noita vielä on. Ja yliopistoistakin tuli työnantajia ja viroista työsuhteita ja ensimmäiset yt-neuvottelut on jo käynnissä.
Eri koulutukset, eri työtehtävät. Siitähän se ero tulee.
kuin mieheni, joka hänkään ei tienaa huonosti
Paitsi että mun miehen palkka on vielä hieman isompi kuin 2 kertaa mun palkkka. No, olen ollut 4 vuotta kotona eri vaiheissa lasten vuoksi. Se on ollut oma valintani.