G; millaiset vaunut sinulla oli vauvana?
Mulla oli suuret, tummansiniset vaunut. Suuret pyörät. Vaunukopan edessä oli valkoinen "verho".
Sisältä olivat tekonahkaa, päältä kangasta.
Vaunuja säilytettiin mummolan varastossa ja alle kouluikäisenä kävin niitä aina ihailemassa ja nukuttamassa nukkeja nissä.
Kommentit (14)
ruskeat emmaljungat, kuvissa ne olen nähnyt en livenä kun ne annettiin sitten eteenpäin.
ruskeaa vakosamettia. Olivat oikein edistykselliset eli yhdistelmävaunut: ratasosan päällä oli kova koppa- tietenkin ruskeaa vakosamettia ;) Isot aika kapeat pyörät.
Kuomussa pitsiverhot ja kuomunpeitteessä suuri "muovi-ikkuna". Suuret valkoiset renkaat. Vm 1978.
-76 tumman vihreää vakosamettia, kirkkaan keltaisella sisuksella.
Suurikokoiset ja isot renkaat.
en ole ihan varma oliko vakosamettia ja sisus kellertävää tekonahkaa. Vaunukopassa oli myös nostettava selkäosa. Vuosi oli -76
joissa molemmilla sivuilla isot oranssit kukat,edessä oranssit pitsiverhot joihin sivuilla kiinnikkeet :) Sisältä vaaleaa kangasta.
Isompana mulla oli Emmaljungan ne istumavaunut (softyt nykyisin kai?) joissa oli tummanvihreä-vaaleanvihreä raidallinen istuin kangas :)
Mummi oli ostanut nämä lahjaksi.
Olivat tummanruskeaa kangasta, kovin neliskanttiset muodoiltaan ja isot kapeat pyörät tietenkin.
Äidin ystävä kertoi kadehtineensa näitä vaunuja, kun omat oli jotkut vakosamettitavikset =D
Aika pitkälti SilverCross tyyppiset kait.
olisko vaaleat sisältä.Isot pyörät
vaaleanruskeaa vakosamettia, isot pyörät ja valkoinen ehkä hieman pilkullinen kangas sisällä. Merkki tais olla Emmaljunga, muistan sellaisen metallilaatan.
Mut vuos oli -86-> Ja ne vaunut on kyllä kiertän koko suvun varmaan, en tiedä mis on nyt.
sisältä kirkuvan keltaiset :)