Mies tuli reissusta, ärsyttää, olis saanut jäädä sinne lopullisesti.
Kommentit (8)
vaimo tuli reissusta puolestaan. Olin jo ikävissäni. Oli niin ihanaa saada kaunis, hehkeä ja haluttava vaimoni takaisin kotiin. Olin toki siivonnut kunnolla kaikki paikat ja mopannut, ostanut kukkakimpun ja laittanut kynttilän palaamaan. Ajattelin vain, että olisi vaimon mukavampi kotiin palata. Lapset tietty olinlaittanut nukkumaan.
Ei ärsyttänyt yhtään, että vaimo "hyökkäsi" kimppuuni ja vähän muutakin...
asioihin kannattaa suhtautua myönteisesti!
Mies tuli kotiin reissusta, käski laittaa lapsille lastenohjelmat ja mun olis pitänyt mennä sen kanssa vessaan ottamaan siltä suihin.
Arvatkaa meninkö? Olis jäänyt saatana sille reissulle, olis vaikka ajanut kolarin tai jotain.
hyvä, että haluaa seksiä. Sano, että oottaa iltaan...pankaa pennut ajoissa nukkumaan ja sen jälk. toisianne =)
Hyi helv, jos mun mies tekisi noin. Sanoisin varmaan suoraan, että painu sinne mistä tulit.
hyvä, että haluaa seksiä. Sano, että oottaa iltaan...pankaa pennut ajoissa nukkumaan ja sen jälk. toisianne =)
ei pyörisi vain ja ainoastaan oman munansa ympärillä. Miten sitä kohtuullisen älykkäälläkin miehellä aivot valahtaa vähän väliä haaroihin ja elämä kaatuu siihen paikkaan, jos ei kassejaan saa tyhjentää vähän väliä johonkin reikään. Voi jessus sentään.
ei v**** mitä jeesustelijoita nämä av mammat
mies olisi tullut kotiin ja olisi vain ja ainoastaan omassa maailmassaan eikä edes huomaisi sinua? Tuskin olisit tyytyväinen ja miettisit mitähän mies on reissussa tehnyt. Niin tai näin, aina väärinpäin!
esittämässä vaatimuksia. Olis vittu jäänyt sinne reissuun.