Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävästä yöHIKOILUSTA synnytyksen jälkeen osa II

Vierailija
10.03.2010 |

En löydä enää sitä ykkösketjua, mutta järkky hikoilu vaan jatkuu, synnytyksestä jo kuukausi. Päivisin ei ongelmia, mutta öisin sänky lainehtii ja saan vaihtaa lakanat ja vaatteet kahteen kertaan yön aikana.. Kyse ei siis maidon valumisesta.

Kokemuksia ja kuinka kauan tämä oikein voi jatkua?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joulukuussa kaksostytöt synnyttänyt äiti. Edelleen jatkuu yöhikoilu, tytöt ovat jo 3kk + 1vkoa. En tiiä, onko tämä normaalia vai ei, mutta selvästi imetykseen liittyy.

Esikoisesta hikoilu ei muistaakseni kestänyt näin kauaa, mutta ehkä tuplaimetys ja tuplahormonit aiheuttavat tuplahikoilun.

Valitan, jos viestini masentaa, mutta kyl vielä pari kuukautta voit hikoilla.

Vierailija
2/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muistat juoda itse paljon nestettä, että kestät imetyksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tollasta se on sitten kuumissa aalloissa, kun on vaihdevuodet, huh)

Menee siis ohi, kun imetys tasaantuu ja vauva alkaa syödä muutakin kuin äidinmaitoa

Mulle tuli kun vauva oli 2-3-kuinen, hävisi muutamassa viikossa

Vierailija
4/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg raskauskiloja, se oli hienoo!! :D Eiks sulla paino tipu?? Hikoilin pois turvotukset ja läskit. Ei kyl kestäny ihan noin kauaa. Vauvalle vaihdoin vaippaa yöllä ja itselle paitaa...

Vierailija
5/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kun ei esikoisen aikaan ollut mitään tällaista..

Juoda saa kyllä kaksin käsin pitkin päivää, imetyksen ja tämän hikoilun ohella nestettä lähtee ihan litrakaupalla..

Ei kenellekkään jälkitarkastuksessa ole ehdotettu mitään pelastusta/lääkitystä..?

Mitään hormooneja en kyllä ala popsimaan.

Itse en jälkitarkastuksessa ole vielä käynyt.

Ap

Vierailija
6/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hikoilin kyllä muistaakseni yhtä kauan kuin imetin tai ainakin 4-5 kk, eikä se ikävä kyllä mulla painoon vaikuttanut mitenkään...

Vierailija
7/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosiaan melkoista... Vaihdoin yöpaidan kolme kertaa yössä ja lakana oli aina aivan kostea hiestä. Se oli inhottavaa. Minulla sitä kesti muistaakseni kolmisen kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi