Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseudulla hyviä kirpputoreja, vinkkejä kaipailisin

Vierailija
10.03.2010 |

Iso kiitos jo etukäteen :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vuolanne.net/kirpputorit/#HELSINKI

.

Itse tykkään mm.

Pöytäparkki (tosin usein myytävänä huonoa ja kallista, joskus olen tehnyt löytöjä. Täyteen ahdettu!)

Aino (nyt en ole pitkään aikaan käynyt, kun muutimme eri suunnalle)

Mellukirppis (hieman epäsiisti yleisilme, mutta täältä olen tehnyt löytöjä - pöytiä on paljon)

Vekarakirppis (vasta avattu eli kun viimeksi kävin, pöydät eivät olleet vielä kaikki varattuja. Siisti paikka ja tein löytöjä :) Täällä siis lastentarvikkeita! )

Villa lyhty (uusissa tiloissa en tosin ole käynyt, moni on sanonut, että meni muutosta pilalle. Täälläkin lastentarvikkeita!).

Malmintorin kirppis ja hietsun kirppis myös hyviä, silloin kun niitä järjestetään! Samoin kuulemma Myyrmäkihallin kirppis, jossa olen itse käynyt ehkä kerran vuosia sitten. Näissä myyjät itse paikalla.

Vallilan kirpparille en enää useinkaan jaksa viikonloppuna mennä - on niin täynnä, että liikkuminen lasten kanssa on hankalaa ja paikalla on paljon uuden krääsän myyjiä.

Itse haluaisin tsekata vielä Oranssitorin ja kehä III:n kirppiksen...

Vierailija
2/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jotenkin siistiytynyt ja valoisampi. se takaseinä oli purettu ja oli tilaa liikkua. melkein kaikki pöytäpaikat oli täynnä ja paljon hyväkuntoista lastenvaatetta oli. ihmettelin myös edullisia hintoja, joita ei ole vähään aikaan näkynyt. siellä kannattaa käydä! on siis jumbon vieressä virkatiellä.

Myyrin kirppis menee mielestäni alaspäin koko ajan. käyn siellä n. kerran pari kuukaudessa ja en ole varmaan pariin vuoteen löytänyt mitään ostettavaa. se on täynnä romua ja hirveän pimeä paikka. ja ahdas! varsinkin jos on lastenvaunuilla. hintataso on pöyristyttävä useimmiten. syynä varmaan kallis pöytävuokra (39 euroa viikko + 5% provikka kaikesta myydystä)myynyt olen siellä kaksi kertaa ja olen saanut omani takaisin + vähän ekstraa, mutta aika huonosti kuitenkin. paljon siellä näyttää käyvän ihmisiä, mutta valitettavasti sieltä varastetaan paljon. myös somaliasiakkaita on paljon, ja he sotkevat pöytiä oikein urakalla. en yleistä, mutta olen niin monesti nähnyt. olisi hyvä jos myyrin kirppis tekisi face liftingin, koska on kuitenkin erittäin hyvällä paikalla.

akselin kirppis mankkaalla on luultavasti parhain kirppis pääkaupunkiseudulla. tosin tietenkin riippuu tuurista, mitä milloinkin on myytävänä. siellä on paljon merkkivaatteita ja erityisen paljon lasten merkkivaatteita. on aika siisti paikka, tosin ahdas taas lastenvaunuilla menoa ajatellen.

nämä ovat kaikki siis itsepalvelukirppiksiä!

niin ja oranssitori on kuulema todella hyvä ja siisti paikka, se on lauttasaaressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein laadukasta tavaraa. Hinnat ei aina kyllä halpoja. Jos myymään menet, kallis viikkohinta.

Kesällä Vermo, mutta sinnekin on viime vuosina alkanut tulla jobbareita.

Vierailija
4/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, kun äidit kulkee lastenvaunujensa kanssa ahtaissa hyllyväleissä. Eikö niitä vaunuja voi jättää siihen parin metrin päähän odottamaan, kun käy tsekkaamassa ne hyllyt?

Vierailija
5/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän