Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
16.01.2009 |

kaikkea on tullut tehtyä, mutta en kadu mitään, on mitä vanhana muistella :) ainoa mikä harmittaa on otetut lainat ilman pakottavaa tarvetta, niitä maksellessa nyt!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olen elämänasenteekseni ottanut selviämisen ja henkisen kasvun, niin vaikeahan niitä menneitä pöllöyksiä on alkaa katumaan. Jos olisin valinnut menneisyydessä toisin, elämäni olisi erilaista. Ei välttämättä parempaa. Tällä hetkellä koen eläväni vähän tyhjäkäynnillä, kun olen kotiäitinä, mutta ties mitä tämäkin valinta vielä mahdollistaa ja mihin se johtaa! :)

Vierailija
22/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että muutin maalle yksityisyrittäjäksi, tämä on ollut pelkkää p-aa ja jos minulla ei olisi lapsia, niin tappaisin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko omaisuuteni ja luottotietoni on sidottu tähän katastrofiin, pelkkää työtä aamusta iltaan ja palkka on ruoan ja asumisen verran, olen niin väsynyt.

Vierailija
24/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon sellaista mitä voisin katua, mutta ainut asia jota todella kadun on se että harrastin seksiä erään kaverini miehen kanssa, ilman mitään tunteita kyseistä miestä kohtaan. Sen jos minkä tekisin tekemättömäksi jos voisin vaikka pahempaakin on tullut tehtyä.

Vierailija
25/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen ja väänsin hiki hatussa uraa. "Hankin" miehen (jota en rakasta), hankin asunnon täynnä designkamaa (kylmä) ja hankin lapsen (koska "kuuluu"), enkä koskaan oppinut tuntemaan häntä, sillä pakenin työhöni (pää meinasi räjähtää kotiäitinä) sillä suoritin edelleen elämääni.

Vain vakava syöpädiagnoosi ja tietty määrä elinpäiviä on pysäyttänyt minut: kadun, etten ollut tarpeeksi lapseni kanssa.

Vierailija
26/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se että heitin teinivuoteni hukkaan

-jätin koulut kesken

-menetin luottotietoni

Nyt 24v. kahden pienokaisen äiti...onnellinen muuten,mutta pelkään että lapsemme eivät saa ansaitsemaansa elämisen laatua minun ja isänsä nuoruuden hölmöilyjen vuoksi..kuulemma vuokrataloissakin kasvaa onnellisia ihmisiä :) ?

Vierailija
27/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 32...

Vierailija
28/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen IT alalla ja kävin amiksen

Ihan hyvin mulla on mennyt kaiken huomioon ottaen, mutta nyt olen päättänyt taas ryhtyä opiskelemaan

Vierailija
29/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vietin siellä parhaan nuoruuteni.

Muitta teille katujille sanoisin, että katuva ihminen on tosi ihminen, sellainen, joka on kohdannut omat rajansa ja virheensä. Se tekee ihmisestä nöyremmän, viisaamman ja pehmeämmän. Siitä voi siis olla paljon hyvää tulossa edessäpäin.

Vierailija
30/48 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että olen ollut liian kiltti, mutta kun perusluonnettaan ei voi paljon muuttaa, niin on turha harmitella sitäkään.

Vierailija
31/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jMä kadun että liityin sairaaseen uskonlahkoon a vietin siellä parhaan nuoruuteni.

tai minä kadun sitä että tulin sellaiseksi tuomivaiseksi ihmiseksi

nyt olen jättänyt lahkon vaikka uskon vielä.

en jaksanut sitä kaikkea mitä seurakunnassa menee, olin varmaan liian idealistinen, kun kerran en niihin piireihin ollut syntynyt

Vierailija
32/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tunsin, mutta olin jotenkin kadottanut itseni. Ja yritin liikaa miellyttää muita ja tehdä niin kuin minulta muka odotettiin.

Vaan koskaan ei ole liian myöhäistä korjata suuntaa.

Vierailija
33/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hakenut apua alkoholi ongelmaan, jonka itse tiedostin. muut ympärillä eivät tajunneet asian laitaa.kävinhän kuitenkin töissä, ja illat tissuttelin.. nyt elämä hymyilee, olen ollut tipattomalla melkein vuoden. tunnen että olen vahvempi ihminen nyt!

Vierailija
34/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sitä, että en mennyt yliopistoon. AMK-koulutus sentään.

Vierailija
35/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi kampaajalla laitattanut hiukan tummempaa sävyä hiuksiini!

Vierailija
36/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten vieraillut isäni kuolinvuoteella

Vierailija
37/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kun he olivat pieniä. Oli niin kiire töihin ja katsomaan sitä ELÄMÄÄ.

Nyt on iltatähti tässä sylissä ja hänen kanssaan haluan elää lapsuuden vuosia tiiviimmin.

Vierailija
38/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärää opiskelualan valintaa

neitsyyden menetystä liian nuorena

omaa typerää käytöstäni ystävyyssuhteissa

Vierailija
39/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä muutamia kadun mm:

- pettämistä

- Yrittäjäksi ryhtymistä, joka johti hirveän lainan ottamiseen, joka johti luottotietojen menettämiseen.

- kadun etten tehnyt esikoistani hieman nuorempana

- oisipa esikoisella ja keskimmäisellä pienempi ikäero.

- ettei hankittu unelmataloamme kahdeksan vuotta sitten, olisi nyt lähes velaton.

ei muka ollut varaa, vaikka molemmat olivat töissä :)

Lista olisi ihan liian pitkä, olen tehnyt ihan liikaa kaikkea tyhmää elämäni aikana.

Toisaalta vaikeudet kasvattaa. Se mikä ei tapa vahvistaa :)

Olenkin päättänyt olla tyytyväinen siihen mitä saan :) Joskus vain miettii mitä jos,,,

Vierailija
40/48 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä eniten sitä etten käynyt hakemassa jälkiehkäisyä kumin puhjettua ja nyt odotan sitten toista lasta eri miehelle kuin ensimmäistäni, enkä ollenkaan usko että tämä nykyinen olisi lopullinen puolisovalintani.... Eli kohta olen kahden lapsen yh ja molemmilla eri isät. Huh.