Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tarhaikäisten lasten äidit onnellisia lastenne synttärikutsuista?

Vierailija
10.03.2010 |

Siis tykkäättekö viedä lastanne synttäreille outoihinkin perheisiin? Vai ovatko nämä sitten enemmän pakkopullaa jotka harmittaa kuskaamisen ja lahjan oston tms takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarhakaveri on halunnut kutsua lapseni. Mielelläni vien juhliin ja hankin lahjan.

Vierailija
2/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tosin lopettaa pian tarhassa ja siihen jää iso osa juhlista (osaa tarhalaisista nähdään toki tarhan jälkeenkin ja näitä voidaan kutsua jatkossakin).

Yksi iloisimmista lisistä jotka tarha tuo mukanaan on nimenomaan kaverisynttärit!

Aina on lapset niissä viihtynyt ja mielellään vie jotain lahjaa sinne: me askarrellaan korttia yhdessä ja kaupassa koitetaan miettiä mitä tämä kaveri haluaisi.

Meidän kaksi poikaa on samassa ryhmässä ja kerran on tullut tilanne että toinen vaan sai kutsun, vähän aikaa se harmitti toista mutta todella hyvin ymmärsi ettei kaikkia tarhalaisia kutsuta ja keksittiin juhlien ajaksi pojalle jotain erityistä puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä olisi, jos omia lapsia ei kutsuttaisi lastenjuhliin.

Vierailija
4/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tykkäättekö viedä lastanne synttäreille outoihinkin perheisiin? Vai ovatko nämä sitten enemmän pakkopullaa jotka harmittaa kuskaamisen ja lahjan oston tms takia?

Siis lapsellenihan ne synttärikutsut ovat tietysti (ainakin pääsääntöisesti) kiva asia, eli sikäli olen kai "onnellinen", mutta noin yleensä en ajattele koko asiaa omien tuntemusteni kannalta vaan lapseni... Ja mitä meinaat "oudolla" perheellä? Tuskinpa he lapselleni outoja ovat jos kerran kutsuvat, vaikken itse henk. koht. vanhempien kanssa olisikaan kaveri.

Ainoa mikä on joskus harmittanut (jos nyt oikein muistiani kaivelen) on ollut kummallinen synttäriaika, esim. keskellä viikkoa myöhään illalla (jolloin lasta ei kuitenkaan haeta synttäreille suoraan koulusta - tässä siis koululainen kyseessä - vaan tulee välillä kotiin kanssani ja sitten täytyy uudestaan lähteä illalla kuskaamaan), jolloin ilta venyy turhan pitkäksi ja seuraava aamu on hankala. Eli minulle paras synttäriAIKA on ehdottomasti sunnuntaina iltapäivällä.

Vierailija
5/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni lähden lasten synttäreille (olen vielä ollut mukana kun lapsi vielä pieni), ja lapsi tietenkin tykkää. Valmistautuminenkin on mukavaa, lahjan hankinta, kortti, jne.

Vierailija
6/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjankin hankkiminen on yleensä ihan mukavaa, mutta tietenkin jos on monet juhlat peräkkäin, siis tyyliin samana viikonloppuna tai peräkkäisinä, niin on se vähän tylsää näin vanhemman näkökulmasta.