Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti rakeinen vartalonkuorinta-aine?

Vierailija
10.03.2010 |

Olen käynyt kylpylässä vartalonkuorinnassa, jossa käytettiin oikein kunnolla rahisevaa kuorinta"voidetta". Kotona en ole kuorintaa tehnyt, mutta kiinnostaisi. Olisiko vinkkejä mistä hyvän kuorinta-aineen voisi löytää? Marketissa katselin jotain, mutta se ainakin oli niin "hienojakoista" ettei varmaan tuntuisi miltään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensa vain kasia. eikai siina ole kuin kastella ja sitten hieroa kahvinmuruilla (mikaan pikakahvi ei tietenkaan kay).

Miks musta tuntuu etta jossain on myos lukenut etta kahvi poistaa selluliittia?!

Kahvinmuruista jaa myos hieman rasvaa ihoon, eli tuntuu pehmealta kuorimisen jalkeen.

Toinen hyva on se merisuola. ja tavallisella ruokasuolallakin ehtii pikkusen rapsaista ennenkuin rakeet sulaa.

Vierailija
2/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oriflamen vartalonkuorintavoidetta, siinä on jotain mineraaleja ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

spa sarjassa aika karhea tuote, iso tuubi ja sopii koko vartalolle, saunassa pehmentää ihoa ja tuoksuu ihanalle ja kuorii tehokkaasti..

Vierailija
4/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläiseltä naapurilta kahvi kuorinnan. keitetyt kahvinpurut ja niillä kuorit ihosi

Vierailija
5/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvän kuorinta-aineen ja halvan saat kun sekoitat keitetyn kahvin purut suihkugeeliin. Mä kuorin sekä vartalon että varsinkin kasvot sillä n. kerran viikossa,ja iho on huippukunnossa!

Tietenkään ei sovi herkkäihoiselle, eikä varmaan kuivalle iholle, mutta mun sekaiholle ihan omiaan.

Vierailija
6/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy sellasta merisuolapohjasta kuorinta-ainetta, kirkkaansinisiä rakeita läpinäkyvässä purkissa. En muista merkkiä enkä jaksa kävellä kylppäriin... Mutta tunnistat kun näät. Suht edullinen ja tosi hyvä!!

Vierailija
7/17 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä kuorinta jonka jälkeen ei tartte vartaloa rasvata, on kahvikuorinta. ainakin itse rakastuin. kotonani oli valmiiksi kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä (cocovi merkkinen) ja aamukahvista kaavin purkkiin lusikalla käytetyt purut ja sekotin kookosöljyä sekaan. kyllä iho kiitti kun suihkussa sillä kuorin!

Vierailija
8/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty kerran ihan tavallista merisuolaa. Oli tosi tehokasta!

Vierailija
9/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ihanan karhean kuorinta-aineen. Sokeria,oliiviöljyä ja sekaan eteeristä öljyä.Ihanan karkea kuorinta aine. Varmaan toimii sama resepti merisuolan kanssa.

Vierailija
10/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketista:sugar scrub (keltainen tuubi, garnier?)

kempparista: lancomen ja biothermin kuorinnat

Vierailija
11/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merisuolasta ja kylmäpuristetusta kookosöljystä tulee ihana kuorinta, tuoksuksi sekaan pari tippaa vaikka appelsiiniöljyä. On taatusti pehmeä iho tämän käsittelyn jälkeen, varsinkin saunan kanssa ihana kokemus...

Vierailija
12/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tuoksu ja rakeinen koostumus

Vierailija
13/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuli jo monta vaihtoehtoa.

Merisuolakuorinta oli kyseessä kylpylässäkin, onnistuisikohan tosiaan sen tekeminen itsekin... Siis ihan normaalia merisuolaa, öljyä ja mahd. jotain tuoksua?

Sitä on niin tottunut ostamaan tuubia ja purkkia kaupasta, ettei tule ajatelleeksikaan itsestäänselvyyksiä ;-)

Ap

Vierailija
14/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorinta-aineissa rakeet ovat muovia, jotka kulkeutuvat vesistöihin, koska pienen kokonsa takia eivät jää vedenpuhdistamoon.

Itse olen muutaman kerran kokeillut tuollaisia kuorinta-aineita, mutta eivät ole mistään kotoisin verrattuna kuorintahanskoihin. Omani ovat Body Shopista tulleet jonain kanta-asiakaslahjana, ja varmaan lähes 10 vuotta vanhat. Kaikista parhaat kuorintaan.

Vierailija
15/17 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
16/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gittes´s Soap Shopista löydät myös runsaan valikoiman erityyppisiä ja -tuoksuisia sokerikuorintoja (scrubeja).

Myös atooppiselle iholle varsin hyviä tuotteita. Kasvoille, vartalolle,jaloille löytyy jokaiselle oma tuotteensa.

Etsimmekkin  tälle kotimaiselle luonnonkosmetiikkasarjalle kotikutsuesittelijöitä (y-tunnus ei ole pakollinen) sekä y-tunnuksen omaavia yrityksiä jälleenmyyjiksi. 

Ota yhteyttä    info@ilonadeco.fi   halutessasi tietää lisää jälleenmyynnistä.

terv. Anne

http://www.gittes.fi

Vierailija
17/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopissa on 3:a eri vahvuutta. Eli rakeiden kokoa ym. kuorintavahvuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä