Kuinka pitkiä päivittäisiä työmatkoja teidän perheissä on? Siis pisimmillään?
Kommentit (9)
mutta lapsia kuskaamme kouluun 15 kilsan päähän. Parisen tuntia päivässä menee siihen.
Kun noin paljon menee aikaa..? Vai monta eri reissua?
Täällä liikenne kuule vie ruuhka-aikana aikaa. Olen parhaimmillani ajanut yhden korttelin ympäri Töölössä niin, että 300 metrin matkaan meni tunti.
Ja aikaa palaa myös siihen, että lapsia pitää keräillä eri paikoista ja tiputella eri paikkoihin.
2
Miehellä pitkä, ruuhkista riippuen 1-1,5h/ suunta
Ennen lapsia ja edellisen laman aikana oli yli 2h/suunta matka, se oli jo liikaa.
miehellä on töihin ehkä 500m ja mulla kouluun 2,5 km. Lasten eskari tuossa parin sadan metrin päässä, esikoinen käy koulua neljän km:n päässä.
kummallakin on noin 20 minuuttia suuntaansa kotiovelta työpöydän ääreen. Ollaan valittu asuinpaikka hyvien (julkisten) liikenneyhteyksien perusteella.
Matkaa teitä pitkin jotain 4,5km. Yhteen suuntaan n.25 min ruuhka-aikona.
Lasten koulut ja pk:t on kodin lähellä.
Miehellä n. 65km työmatka suuntaansa siis, reilu tunti aamuisin ja iltaisin. Eli lähtö esim. klo 8, paluu 18-19 välillä, riippuen siitä mihin aikaan pääseen lähtemään ja onko kehä 3sella ruuhaa(koska siel ei ois??)
Kun menen töihin, mulla myös n 70km matka suuntaansa.
mutta lapsia kuskaamme kouluun 15 kilsan päähän. Parisen tuntia päivässä menee siihen.