Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puoliso pettää pahimmalla tavalla ja luottamus

Vierailija
09.03.2010 |

menee, niin miten jatkaa eteenpäin? Miten voi luottaa enää koskaan? Uskaltaako luottaa? Haluaako enää antaa itseään toisen käsiin jos jälleen satutetaan? Sekin sattuu jos kaikki katoaa? Miksi kaikki sattuu teki niin tai näin? Miksi toinen voi olla toiselle niin paha ja ilkeä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa se ei ollut, mutta ap:n tilanteesta poiketen meillä mies todella katui tekoaan ja ymmärsi, että vaikka meillä olisi ollut noihin aikoihin 20v hääpäivä niin sitä ei juhlittu mitenkään vaan keskityimme saamaan suhteemme kuntoon. Nyt tuosta on aikaa reilu 5v ja reilu 2v ollaan oltu taas onnellisia enkä ole katunut, että annoin miehelle uuden mahdollisuuden.

Sen sijaan ap:n tapauksessa minä luultavasti eroaisin, koska ap:n miehen käytös on törkeää ja lapsellista.

Vierailija
22/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksimulla ei voi olla ns. normaalia miestä ja elämää. Ärsyttää kattella kaikkia naisia keilä on tasapainoinen ja ehjä parisuhde, mies,perhe,elämä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliöltä kun mun mies. Just eilen tapeltiin koska vaadin miestä vastaamaan miksi oli valehdellut mulle parista asiasta. Nopeasti juttu kääntyi siihen mitä mä olen tehnyt 5v sitten ja siitä johonkin kolmanteen asiaan. Ärsyttää kun ei voi puhua suoraan eikä ottaa vastuuta teoistaan vaan yrittää saada mulle vaan pahan mielen ja mut tuntemaan että olen tehnyt jotain pahaa kun puutuin asiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi