Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia psyykkisiä oireita mun pitäis teeskennellä että pääsisin eläkkeelle?

Vierailija
09.03.2010 |

Muttei mitään fyysistä syytä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi himaan notkumaan. Ei pystynyt töihin eikä kouluun. Eleli toimeentulotuella.

Yritti saada hullunpaperit, ei saanut. Joutui työttömäksi.

Kai tämäkin on kiinni paikkakunnasta?

Vierailija
22/69 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika psykiatrian polille ja käy juttelemassa siellä aiheista joita on av:n etusivulla. Eivät uskalla sua enää ihmsten lmoille päästää, saati sitten työelämään.

Minkä levyinen sänkysi on? Kuinka monta siinä nukkuu? Onko riittävä?

Miksi annatte lasten pelata k-18 pelejä? - VEräässä työpaikassa, jossa olen tehnyt keikkaa, on tosi huvittava juttu vessassa :D

Kuinka pitkään teillä lirisi pissa housuun synnytyksen jälkeen??

Onko miehelläsi ystäviä, jos sukulaisia, työkavereita tai naapureita ei lasketa ystäviksi?

Mistä tälläinen senkki t.ruskeana/mustana?

Miehellä ei mielipiteitä, ei periaatteita?

7 ruoka-ainetta, 2 juomaa ja 3 maustetta, jotka ottaisit autiolle saarelle?

Kysymys teille, monikulttuurisuusfanit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan ite ois halunnu tulla, mutta mun aviomies pakotti, kun se ei usko, että NATO:n agentit seuraa mua ja salakuuntelee mun työpuhelinta. Sen takia mä nukun joka yö eri huoneessa ja vaan kaks tuntia kerrallaan, sain unessa näyn, että ne on tulossa hakee mua, koska mulla on salaista tietoa universumista- oonhan mä nyt sentään Jumalan profeetta. Mutta siis, tulin vaan miehen mieliks, ei mua mikään vaivaa. Kuhan sais tän implantin pois pakarasta."

Vierailija
24/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. Mutta saako noilla oireilla olla vapaalla jalalla eläkkeellä? Vai pitääkö eläkepäivät viettää täysihoidossa?

Vierailija
25/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pesemään käsiä 10 000x päivässä, niin kotona kuin töissäkin.

Vierailija
26/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä hysteerisesti pesemään, en voisi palstailla av.lla ollenkaan työaikana, kun kädet olis ihan haavoilla. Jotain muuta kiitos, vaikka bakteeripelkopakko-oire tai jotain.

Vierailija
27/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää edeltää aika pitkä sairaalajakso ja pitkät tutkimukset, joissa huijarit ymmärtääkseni kyllä seulotaan esiin.

Ei yhteiskunta sulle kustanna eläkettä heppoisin perustein ilman, että ensin selvitetään ja kokeillaan kuntoutusta.

Puhumattakaan sitten siitä, miten surkea se sairaseläke on...

Vierailija
28/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pesemään käsiä 10 000x päivässä, niin kotona kuin töissäkin.

No TUSKIN.

Vierailija
29/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit taas heittäytyä tekemättömäksi. Eikä kyllä mun tuttujen, jotka on kuntoutustuella, ole tarttenut olla sairaalassa kuin ihan muutamia viikkoja.

Sitten vaan avohoidon sairaanhoitajalle kerran viikossa teeskentelee jotain pelkoja ja itkee koko vastaanottoajan vaikka sipulin voimalla, niin eiköhän se vuoden sairasloma irtoa melko helposti.

Vierailija
30/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairaseläkkeellä masennuksesta. Ei edes ehdotettu mitään. Psykiatrilla ja terapiassa käynti riitti + lääkityksen sai. Muistaakseni reilu vuosi meni ja sitten napsahti eläke. Tosin oli jo 56-vuotias, joten varmaan sai helpommalla kuin nuoremmat. No, eläkkeelle päästyään masis helpotti ja lääkityksen jätti heti pois. On ollut sittemmin pirteä eläkeläinen...:) En ole uskaltanut kysyä, teeskentelikö koko jutun. Ainakin nyt painaa sitä vanhaa duuniaan osa-aikaisesti tienaten sen verran, ettei eläkettä viedä pois. Tulot on suunnilleen samat kuin työssäkäydessä, kun saa tienata sen 60% eläkkeen lisäksi 40% laskennallisesta palkasta eli yhteensä 100%.

Vierailija
31/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen bipo, kohta viidettä vuotta kuntoutustuella. ilosta vinkuen ottaisin vastaan eläkepäätöksen, mutta kun ei :(

Vierailija
32/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen bipo, kohta viidettä vuotta kuntoutustuella. ilosta vinkuen ottaisin vastaan eläkepäätöksen, mutta kun ei :(

Ei eläkkeitä jaella tuosta vaan. Oikeasti sairaatkaan eivät sitä välttämättä saa.

Jos sitä joutuu vuodenkin vartoilemaan perustoimeentulotuella, niin miten helevetin onneton luuseri sitä täytyy ollakaan, että ihan vapaaehtoisesti sen tien valitsee, vaikkei olekaan sairas.

Plus että sairaseläke on nuorella tosi kuppanen.

Vierailija
33/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea tällaisesta aloituksesta.

Olen itse jäänyt vastikään pysyvälle työkyvyttömyyseläkkeelle vaikean masennuksen ja ahdistuneisuuden takia. Sairasloma alkoi tietenkin pätkissä ja jatkui pitkään pätkissä. Kuntoutustukea ehdin saada yli kolme vuotta ennenkuin pysyvää eläkettä kannatti edes hakea. Hoitotoimenpiteitä, lääkityksiä, terapiaa, testejä jne tietysti riitti matkan varrelle ja riittää edelleen.

En tiedä ketään, joka nykyään saisi yhden vuoden saikun jälkeen pelkällä masennuksella pysyvän eläkepäätöksen. Skitrofrenia ja kaksisuuntainen ovat varmaan helpompia nakkeja; lykkyä vaan pyttyyn niiden feikkaamiseen.

Nyt sitten täällä makoilen herroiksi ja saan ilmaista rahaa? Jep. Elämäni on silkkaa riemujuhlaa.

Vierailija
34/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei tarttis työkkärissä ravata, kun töitä ei ole kumminkaan.

Saisin asua kaksiossa vaikka asuisin yksinäni, koska eläkkeensaajan asumistuki on isompi kuin työttömän eikä kuntoutustukilaisella ole neliörajoituksia asuntoon.

Ja sairaseläke on parempi kuin työttömyyspäiväraha, eikä mulle eläkettä työttömänä ollessakaan kerry.

Ja lisäksi kuntoutustuella saa tienata pikkusummia, ilman että vaikuttaa tukeen.

Eli asiani olisivat vallan mainiosti jos pääsisin työttömästä kuntoutustuelle.

Vierailija
35/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri jäi eläkkeelle 48 vuotiaana. Yritti ensin selän takia, mutta ei päässyt. Tuli avioero, muka masentui ja sai heti vuoden saikun. Kävi pari kuukautta töissä ja masentui uudelleen ja oli unettomuutta yms. Sai lääkkeitä ja haki ne, mutta heitti ne roskiin, eikä syönyt tietenkään kun terve oli. Eläkkeelle pääsi sen toisen vuoden saikun jälkeen.

Terve nainen ja hyvin voi nyt eläkkeellä.

Sitä pitää edeltää aika pitkä sairaalajakso ja pitkät tutkimukset, joissa huijarit ymmärtääkseni kyllä seulotaan esiin.

Ei yhteiskunta sulle kustanna eläkettä heppoisin perustein ilman, että ensin selvitetään ja kokeillaan kuntoutusta.

Puhumattakaan sitten siitä, miten surkea se sairaseläke on...

Vierailija
36/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin miten helevetin onneton luuseri sitä täytyy ollakaan, että ihan vapaaehtoisesti sen tien valitsee, vaikkei olekaan sairas.

Mä en kanssa ymmärrä kuka oikeesti ees havittelee tollasta, loikoilet sitten vähällä rahalla kotona.

Tai sit ap:llä on oikeesti vikaa päässä niin eikun sitten selittelemään esim. harhojansa lääkäriin.

Vierailija
37/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosiaan kun olen töissä käynyt, vaikka saisin yhtä hyvän elintason jos olisin aikoinani älynnyt jättäytyä sairaslomalle.

Nyt olisin eläkkeellä, tulot samat kuin nyt, asunto sama ja elämä vapaata ja ihanaa.

Meni vaan 8 vuotta että tajusin sen että ei ole häpeä vaikka olisikin eläkkeellä 36-vuotiaana ja pääsin eroon jatkuvasta syyllisyydentunteesta että elämässä pitäisi muka saada jotakin aikaan.

Nyt olen valmis eläkkeelle, harmi vaan että taidan hulluudestani huolimatta olla liian terve, enkä ainakaan psyykenvaivojen takia eläkettä saa.

Vierailija
38/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä jotain, että sairastuisit ihan oikeasti vakavaan masennukseen niin sitten sulla olis oikeat perusteet saada se eläke, eikä tarvitsis nähdä sitä feikkaamisen vaivaa (kun se todennäköisesti kuitenkin epäonnistuu)? Alat tehtailla kaikenlaisia munauksia, loukkauksia, valheita ja eriskummallisia virityksiä ihmissuhteissa, aloittelet vaikka pikku rikoksia ja etenet vähitellen isompiin, yms. Ryypiskelet joka päivä ja otat jotain vähän laittomampaakin ainetta. Kyllä jossain vaiheessa alkaa tuntua aika karmeelta ja hyvässä lykyssä olet useampaan otteeseen hoidettavana sairaalassa mm. Kammottavan munailun seurauksena olet niin masentunut että mikään ei enää tehoa suhun mutta ei hätää, nyt se eläke lohkeaa! Jippijaijei!

Vierailija
39/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalalla hommaamassa kulumia selkään ja valvomassa yövuoroja ja siten kuluttamassa itseäni niin, että en jaksaisi nauttia eläkkeestä.

Tarkoitus on hommata itseni eläkkeelle mielenterveysongelmista sitten kun ei työnteko enää kiinnosta.

t. sh

...niin miten helevetin onneton luuseri sitä täytyy ollakaan, että ihan vapaaehtoisesti sen tien valitsee, vaikkei olekaan sairas.

Mä en kanssa ymmärrä kuka oikeesti ees havittelee tollasta, loikoilet sitten vähällä rahalla kotona.

Tai sit ap:llä on oikeesti vikaa päässä niin eikun sitten selittelemään esim. harhojansa lääkäriin.

Vierailija
40/69 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin elämä ei ole mukavaa ja masennus vaikuttaa toimintakykyyn eikä mitään kivaa sit jaksa tehdä.

Feikkaminen ei oo rankkaa, kyllä sen puoli tuntia kerran kahdessa viikossa avohoidossa jaksaa nyyhkiä.

Harjoittelee vaikka kotona valmiiksi ja valvoo edellisen yön, ei syö mitään, niin eiköhän sitä ole tärinät päällä ja huono olo ihan ilman teeskentelyäkin.

Ainoo vaan että lapset saattaa lähtä huostaan jos äiti todetaan hulluksi, mutta saan niihin sit ainakin valvotut tapaamiset jos ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän