G: Maailman komeimmat miehet TOP3
Kommentit (40)
viggo ja sitte tämä keihäänheittäjä ...thorgildsen
costnerin tyyppinen vetoaa
Kameraa varten sliipatut narkkari-alkkis näyttelijät ja muusikot ovat hyvin edustettuna, mutta ruumiiltaan ja mieleltään terveet urheilijat loistavat poissaolollaan.
Ei sen väliä tässä, että millaisia tyyppejä muuten ovat.
(aivan niiinn ihana), mutta ne sun kaks muuta on mulle yöks tai mitäänsanomattomia..
Hassua..
1. George Clooney
2. Pierce Brosnan
3. David Beckham
Suomalaiset:
1. Oma mies
2. Mikko Leppilampi
3. Jari Litmanen
Roobert Plant, etenkin nyt vanhana ja Marco Bjuustrom
1. Gregory Peck
2. Elvis
2. Cary Grant
mieli vaihtuu niin usein.
Ehkä jotenkin näin, nämä kolme ovat tällä hetkellä hoteimpia (hah mikä sana), mutta ei välttämättä tässä järjestyksessä:
1. Renato Sobral
2. Randy Couture
3. Russell Crowe (Gladiaattori-elokuvan aikaan, ei kaljamahaisena humppatukkana)
Mulla
1. Jared Leto
2. Evan McGregor
3. George Clooney
1) Mark Wahlberg
2) Ryan Reynolds
3) en osaa valita: Bruce Willis, Jared Leto, Ewan McGregor, Tom Cruise, Justin Timberlake, Denzell Washington, Vin Diesel, John Leguizamo jne jne jne
+paaaaaljon urheilijoita mut niiden nimet mulla ei jää päähän kuten näyttelijöiden ja muusikoiden,jostain syystä?
en tiedä komeimmista, mutta sellaset ketkä kiehtoo ulkonäöllään ja olemuksellaan niin johnny depp, sean penn, nicolas cage nyt ainakin heti kärkeen, ismo alanko, ville valo, peter franzen kotimaisista ja tietenkin nuori elvis
george clooney,brad pitt ja elvis ovat niitä miehiä, joiden vetovoimaisuutta en ole koskaan voinut ymmärtää.
eli Lost-sarjan Saywer. Muita en edes osaa nimetä kun on paljon tasavahvoja.
1. George Clooney
2. Josh Holloway
3. Sean Connery
Ulkomaisista:
1. Johnny Depp
2. Antonio Banderas
3. Robert Downey jr.
Kotimaisista:
1. Jarkko Nyman
2. Ville Valo
3. Samuli Vauramo
Kameraa varten sliipatut narkkari-alkkis näyttelijät ja muusikot ovat hyvin edustettuna, mutta ruumiiltaan ja mieleltään terveet urheilijat loistavat poissaolollaan.
niin sit Joona Puhakka! :)
mm. nää miehet saa polvet tutisemaan:
ryan reynolds, johnny depp, tuomas holopainen, andreas thorkildsen, val kilmer nuorempana
aika laaja skaala kun on rokkitähteä, urheilijaa, näyttelijää :)
ikinä en ole ymmärtänyt mitä ihanaa on juha veijosessa tai mikko leppilammessa
2.lenny kravitz
3.nicolas cage