Peppuseksiä - ei kiitos enää!
En tiedä mikä tuossa anaaliseksissä monia miehiä (ja kai naisisakin) kovasti kiihoittaa? Olin risteilyllä muutama viikko sitten ja tapasin kivan suomenruotsalaisen naisen, ikää alle 30v ja naimisissa oleva kahden tytön äiti. Juttelimme paljon, tanssimme ja otimme muutamia driksuja ja päädyimme lopulta hänen hyttiinsä. Hyväilyjen ja pettinkin kautta sitten olimme ilman vaatteita ja halusin "laittaa sisään" aika tanakasti ja kuumana. Nainen sanoi "ei sinne...mulla ei oo pillreitä enkä ota riskejä...onx sulla kortsuja?" Sanoin että ei ole, ja nainen ehdotti että jos sitten "laittaisit sinne taaempaan paikkaan..." No, olin niin kuumana että laitoin käsivoidetta munaan ja työnsin sen hissukseen naisen pyllyyn - varosti toki koska herrasmies olen. Yhtäkkiä tunsin että munan pää "tössähtää ja tökkää" johonkin pehmeään. Tätä jatkui ja jatkui. Lopulta otin kokonaan pois ja voi helvetti: Mulkun pää oli 2,5 cm matkalta aivan ruskeana. Hyi saatana! Hermostuin totaalisesti ja suksi omaan hyttiini! YÖÖÖÖÖÖK! Puhukaa mitä puhutte - paska on paskaa paikasta riippumatta.
Kommentit (7)
Mietippä mitä tauteja voitkaan saada suojaamattomasta seksistä (reikä ku reikä). Vaikka nainen olikin vaimisissa (!), niin näköjään aikamoinen heitukka..
Mies ei puhu peppuseksistä ja sano yöööök...
Tajuttoman tyhmää, oli seksin lopputulos muuten onnistunut tai ei. Vakituinen kumppani sitten kiittelee kotona kun sai tuliaisiksi jonkin taudin?
toi yöööööök! tais taas paljastaa sut....
ja ei oo vissiin koskaan kokeillut peppuseksiä, kun mukamasa mulkun pää 2,5 cm matkalta ruskeana...juujuu...
ja ei kuule nainen tommosia riskejä ota satunnaisen laivaseikkailun kanssa. Ilman kortsua, ilman pillereitä... juujuu... jos riskin ottais, niin antais mennä vaan ja ottais sitte jälkiehkäisypillerin.
Toki jotku yrittävät väittää, että "ei minun suolessani ole kakkaa, se on ihan puhdas"